"Смішні пригоди в місті Забавка"

in #humor21 hours ago

image


Смішні пригоди в місті Забавка

Одного разу я вирішив відвідати місто Забавка і дізнатися, чому його називають так. І ось, я прибув до міста, і відразу ж зрозумів, що це місце дійсно дуже веселе і розслабляюче.

Першим моїм пригодою було те, що я випадково потрапив на фестиваль клоунів. Клоуни були всюди - на вулицях, в кафе, в магазинах. Вони виконували різні трюки та жарти, і я не міг утримати свій сміх.

Далі, я вирішив піти на екскурсію по місту. Місцевий гід був дуже смішним та доброзичливим. Він розповідав нам про історію міста та показував найцікавіші місця. Однак, моїм улюбленим моментом було те, коли гід забув свій мікрофон увімкненим і ми чули його розмову зі своїм другом про те, як він забув взяти з собою свої шкарпетки.

Останньою моєю пригодою було відвідування місцевого парку атракціонів. Я вирішив покататися на гойдалках, але виявилось, що я забув застібнути ремінь. Під час катання я випав з гойдалки і впав у воду. Це було дуже смішно, і всі, хто були поруч, не могли утримати свій сміх.

Всі ці пригоди зробили мій візит до міста Забавка незабутнім та дуже веселим. Я відчував себе дитиною знову і дуже насолоджувався кожною миттю в цьому місті. Я обов'язково повернуся сюди знову, щоб продовжити мій досвід відвідування цього прекрасного міста.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63749.66
ETH 3419.02
USDT 1.00
SBD 2.48