"Смішні пригоди в пошуках втраченої підкови"

in #humor17 days ago

image


Смішні пригоди в пошуках втраченої підкови

Одного разу я вирішив знайти втрачену підкову для свого коня. Я думав, що це буде просто, але я був далеко від правди.

Спочатку я вирушив до місцевого магазину конярського спорядження, але там не було тієї підкови, яку я шукав. Тоді я звернувся до інших конярів, але вони теж не знали, де можна знайти таку підкову.

Я вирішив звернутися до інтернету і знайшов кілька сайтів, де можна купити підкову. Але, коли я отримав своє замовлення, то виявив, що це була не та підкова, яку я шукав.

Я продовжував шукати і знайшов один магазин, який мав ту саму підкову, яку я шукав. Я зробив замовлення, але коли я отримав своє замовлення, то виявив, що вони відправили мені дві підкови замість однієї.

Я зібрався відправити одну підкову назад, але тоді мій конь вирішив, що це гарна іграшка і почав її гризти. Я зрозумів, що я не можу повернути цю підкову, тому я просто залишив її з конем.

Врешті-решт, я знайшов втрачену підкову для свого коня, але це було найбільш важке завдання, яке я коли-небудь робив. І я зрозумів, що можу розповідати цю історію про свої смішні пригоди в пошуках втраченої підкови.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57839.82
ETH 3132.70
USDT 1.00
SBD 2.43