"Смішний сюрприз: коли кішка влаштовує вечірку у холодильнику"

in #humor20 days ago

image


Смішний сюрприз: коли кішка влаштовує вечірку у холодильнику

Одного дня, коли я повернувся додому з роботи, я здивувався, коли побачив, що холодильник відчинений. Я подумав, що я просто забув закрити його, і пішов закривати дверцята. Але коли я відчинив його, я побачив, що всередині влаштована справжня вечірка!

Моя кішка, яка зазвичай спала весь день, вирішила влаштувати вечірку у холодильнику. Вона витягла всі продукти з полиць і розкидала їх по всій кухні. Я здивувався, коли побачив, що на столі лежить кусок сиру, який я збирався з'їсти ввечері.

Кішка дивилася на мене з гордістю, як будь-який господар, який влаштовує вечірку. Я не міг стримати свій сміх, коли подивився на цю маленьку кішку, яка влаштувала таке свято у холодильнику.

Я зрозумів, що моя кішка - це не просто домашній улюбленець, вона є частиною моєї родини і завжди здатна на сюрпризи. І, хоча я мусив прибрати всю кухню після вечірки моєї кішки, я не міг не посміятися над її дурнуватими витівками.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57956.22
ETH 3126.99
USDT 1.00
SBD 2.45