"Смішна історія: як я випадково врізався у вікно, думаючи, що це двері"

in #humor5 days ago

image


Смішна історія: як я випадково врізався у вікно, думаючи, що це двері

Одного разу я повертався додому після тривалої прогулянки. Я був дуже втомлений і зосереджений на тому, щоб швидше дійти до дому. Коли я дійшов до свого будинку, я відчув, що намагаюсь відкрити двері, але вони не відкриваються.

Я знову натиснув на дверну ручку, але вона не рухалася. Я здивувався, але не звернув на це увагу і продовжив натискати на ручку дверей. Після декількох спроб я здався і почав дивитися на двері з боку. Тоді я зрозумів, що це не двері, а велике вікно, яке знаходиться поруч зі входом.

Я був настільки зосереджений на тому, щоб швидше потрапити до будинку, що не помітив, що вікно замість дверей. Я відчув себе дуже прикро, але в той же час був дуже смішним. Я уявив собі, як це виглядало з боку, і зрозумів, що це було дуже смішно.

У наступний раз, коли я повернусь додому, я буду дуже уважним і не замінюватиму двері вікном. Ця історія завжди згадується мені, коли я відчуваю себе втомленим і зосередженим на чомусь важливому.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61153.73
ETH 3403.85
USDT 1.00
SBD 2.51