"Смішні пригоди: коли кішка вирішує стати кошеням"

in #humorlast month

image


Смішні пригоди: коли кішка вирішує стати кошеням

Одного разу моя кішка, яка вже була дорослою, вирішила поводитися як кошеня. Я відчував себе як у комедії, де головним героєм був мій домашній улюбленець.

Вона почала стрибати по меблях, ганяти за моїми ногами і намагатися зловити світло від лампи. Я не міг стримати свої посмішки, дивлячись на неї.

Але найбільш смішною була ситуація, коли вона намагалася залізти на своє ліжко, але не впоралася з цим завданням. Вона намагалася зібрати всю свою силу, щоб злізти зі свого ліжка, але знову ж таки, не впоралася.

Ця ситуація тривала близько 10 хвилин, поки я не зрозумів, що вона потребує моєї допомоги. Я допоміг їй злізти з ліжка, і вона знову почала поводитися як доросла кішка.

Ця пригода нагадала мені, що навіть найзвичайніші речі можуть стати джерелом сміху і радості. І я завжди буду пам'ятати цю незабутню пригоду з моєю кішкою, яка вирішила поводитися як кошеня.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57839.82
ETH 3132.70
USDT 1.00
SBD 2.43