"Смішні пригоди в країні Жартів"

in #humorlast month

image


Смішні пригоди в країні Жартів

Одного разу я відправилася в подорож до країни Жартів. Це була дуже цікава країна, де кожен жарт мав своє місце. Я дуже хотіла дізнатися більше про цю країну та її мешканців.

Під час мого перебування в країні Жартів, я зустріла багато цікавих людей та пережила безліч смішних пригод. Одна з найсмішніших пригод сталася зі мною, коли я заблукавши, потрапила до міста, де все було перевернуте догори ногами. Це було неймовірно смішно та дивно одночасно.

Також я відвідала музей жартів, де було багато різних експонатів, які викликали сміх та захоплення. Особливо мені сподобалися карикатури на відомих політиків та знаменитостей.

У країні Жартів я також зустріла багато веселих та дружніх людей. Вони завжди були готові допомогти та підтримати в складній ситуації.

Загалом, моя подорож до країни Жартів була дуже цікавою та веселою. Я отримала безліч незабутніх вражень та запам'яталася ця країна на довго. Якщо ви любите сміх та веселощі, то обов'язково відвідайте країну Жартів!


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57899.47
ETH 3134.16
USDT 1.00
SBD 2.39