"Смішні пригоди в житті: від смішних ситуацій до смішних висловів"

in #humor11 days ago

image


Смішні пригоди в житті: від смішних ситуацій до смішних висловів

Життя - це непередбачуване, іноді сумне, іноді радісне, а іноді просто дивно. І коли воно дає тобі смішні пригоди, це стає найкращим подарунком.

Ось декілька прикладів:

  • Коли я був студентом, я пішов на перший урок до нового викладача. Я був дуже пізньо і забіг у кімнату, де він вже стояв перед класом. Я відчув, що щось не так, коли всі студенти почали дивитися на мене з дивним виразом на обличчі. І тоді я зрозумів - я був одягнений у свої піжамні штани. Я просто забув про це, коли пішов з дому.

  • Якось разом з друзями ми вирішили зіграти в квест-кімнату. Ми були впевнені, що зможемо вийти з неї за 60 хвилин. Але ми були такі зосереджені на розв'язанні завдань, що забули про час. І коли ми вийшли з кімнати, нас зустрів працівник зі сміхом на обличчі і сказав, що ми були там вже 2 години.

  • Іноді смішні вислови можуть виникнути самі з себе. Одного разу я розмовляв зі своєю бабусею і вона запитала мене, що таке "мем". Я пояснив їй, що це фотографія або відео з висміюванням когось або чогось. І тоді вона сказала: "О, я знаю, що це таке. Це коли ти робиш фотографію зі своїм обличчям і відправляєш її всім своїм друзям". Я не міг утриматися від сміху.

Це тільки декілька прикладів смішних пригод, які можуть виникнути в житті. Але вони допомагають нам розслабитися і забути про проблеми. Іноді все, що потрібно, це трішки гумору, щоб зробити наше життя кращим.


image


All images are taken from the Pixabay.com

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67058.56
ETH 3094.83
USDT 1.00
SBD 3.64