誰不敢誰不贏steemCreated with Sketch.

in #humor7 years ago (edited)

我想講一個笑話。 我不會說中文 但是我還是用中文做博客

PhotoLab_app_times_square_billboards_IMG_20170813_235706.jpg
我正在看中國市場。
所以我想! 十億多的機會。
所以如果你有很多的力量。 你找到我的幽默好了 重新啟動和upvote

062ce7a2-8cc8-458a-9e59-4941c888053a.jpg

我通常會做英文博客。 我和一個朋友在哲學上是否有任何影響。 用中文寫 所以這更像笑話。 我們要看看會發生什麼。
中國幽默會好起來的 這是一幅荷蘭畫家的Vincent van goch風格的我的照片

我用谷歌翻譯,不知道如果你可以閱讀,但誰不敢保持處女
親切的問候

@loonatic

Sort:  

No comprendo señor. ???? Lol

vertaald voor jullie uit het chinees via googletranslate naar nederlands voor jullie dat jullie het ook kunnen begrijpen.

Ik wil een grapje vertellen. Ik kan niet Chinees spreken, maar ik doe nog steeds blog met Chinees
Ik kijk naar de Chinese markt.
Dus ik wil! Meer dan een miljard kansen.
Dus als je veel kracht hebt. Je vindt mijn humor goede reboot en upvote
Ik doe gewoonlijk een engels blog. Heb jij en mijn vrienden invloed op de filosofie? Het is meer als een grap in het Chinees. We moeten zien wat er gebeurt.
Chinese humor gaat goed, dit is een foto van Vincent van Goch, een Nederlandse schilder
Ik gebruik google om te vertalen en weet niet of je kan lezen maar wie durft niet maagd te blijven
Soort groetjes

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55