GERÇEKTEN İNSANMIYIZ

in #humanity6 years ago

source

Anlam veremiyorum insanlığa,biz gerçekten insanmıyız; yoksa hayvanlar insan da bizmi hayvanız. Ne kadar pislik varsa insan oğlunda. Hırsızlık, gasp tecavüz, canilik ve çok daha fazlası. Sıkıldım artık, hergün haberlerde birinin haberlere konu olmasından, televizyonu açmaya korkuyorum artık, ya çocuk istismarı ile ilgili haber ya cinayet işleme yada gasp haberleri var. Neden daha güzel daha iyi bir hayat yaşamak varken bu kadar kötüleşiyoruz ki, bakıyorum şöyle; bir köpek bile çocuklarını ailesini korumaya çalışırken insan oğlu öz evladına kıyabiliyor, bir ceylan bile aslana evlatlarını koruyabilmek için siper olabiliyorken biz insanlar hayvan katlediyoruz. Düşünsenize bir fok balığı sizi öldürüp derinizden kendine ayakkabı yaptığını yada bir ayın kendi inine sizin kafanızı süs diye astığını acaba hoşunuza gidermiydi, kendinizi onların yerine koyun lütfen. s-09602411052d1706f641b01bc26455c2fd0d7cad.webpsource

Okuduğunuz için teşekkür ederim saygılarımla

Sort:  

Çok doğru söylüyorsunuz. Bunu yapanlara bir isim bulamıyorum. İnsanım diye geçinen varlıkların içinde insan olarak kalabilene ne mutlu.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66551.16
ETH 3591.60
USDT 1.00
SBD 2.97