Sort:  

Reklam megtekintes utan? Azt lattam hogy paran nagyon dclickelnek. Mondjuk en inkabb partikos lettem. Szerintem iszonyuan jo az appjuk.
De ranezek majd erre a dclickre. kivancsi lettem.

Posted using Partiko Android

Csak klikkelj a blog végén lévő reklám bannerre, ami majd egy új ablakban megnyit egy hirdetést.
Most kb már 50 klikk kell egy dclikes 2 dolláros upvotehoz. Mai blogom például a drugwars-t reklámozza! Majd nyomj rá egy klikket😉!

Amugy hogyan gyujtesz be annyi klikket?

Posted using Partiko Android

Hát😁😎..... van 5 oreg telom. Azokkal mind elmegyek naponta a szupermarketba, ahol több nagy boltnak is van külön wifije, és mindegyikről nyomok egyet a saját reklám banneremre. Napi 15 jön össze kb, tehát 4 naponta upvoteol dclick.

Posted using Partiko Android

he he az igeeennn😁 oriasi vagy. Nem hiaba mondjak hogy lelemenyes a magyar ember😂
Amugy eleg lenne egy vpn app a teloidra. mindegyiken mashova jelentkeznel be es nem kell futkosni sem😉

Posted using Partiko Android

Ja, bátyám úgy csinalja, én a chrome-on hasznalom a hola-t. Amit még szeretek itt az a steemvotes.io. Ismered? Kb napi 2 db 2 centes upvotomat honorálja úgy 15 cent-0.6 dollár közötti upvotokkal(néha valahogy beesik egy-két dolphinos 100%-os upvote ilyen onealfák meg r2cornelloktól)🤑

Posted using Partiko Android

nem ismerem de ranezek majd. Onealfaval multkor jol osszevesztem mert paraszt volt de nem is kicsit😂 Aztan par comment utan mikor mar 3-an kuldtuk el ot melegebb eghajlatra ki durvan en mondjuk udvariasan dobott ram is egy voteot😂
Drugwarsra regisztraltal mar?

Posted using Partiko Android

még nem, de bratyesz leküldte ma a referralját rá, úgyhogy holnap muszáj lesz regelnem rá. Gyere be a steemvotes.io-ra általam, kapok érted 50 creditet, majd rád kérem a szavazatokat( azt is lehet!) steemvotes.io/ref/?ref=piaristmonk

Posted using Partiko Android

ahhaaaa ertem. Zsir okes akkor most mar tudom ezt is. majd ha nezem a postod akkor klikkelgetek😉

Posted using Partiko Android

ok. köszi

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68523.63
ETH 3260.51
USDT 1.00
SBD 2.66