You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mulcsozott trágyadomb fóliában

in #hu5 years ago

nem ismerem de ranezek majd. Onealfaval multkor jol osszevesztem mert paraszt volt de nem is kicsit😂 Aztan par comment utan mikor mar 3-an kuldtuk el ot melegebb eghajlatra ki durvan en mondjuk udvariasan dobott ram is egy voteot😂
Drugwarsra regisztraltal mar?

Posted using Partiko Android

Sort:  

még nem, de bratyesz leküldte ma a referralját rá, úgyhogy holnap muszáj lesz regelnem rá. Gyere be a steemvotes.io-ra általam, kapok érted 50 creditet, majd rád kérem a szavazatokat( azt is lehet!) steemvotes.io/ref/?ref=piaristmonk

Posted using Partiko Android

waaaaahhhh keson szoltal😔 Mar beregeltem. Most neztem epp hogy ennek is van reflinkje. Sorry
De ha van valami ilyesmi akkor dobd at kommentbe legkozelebb. De mindig dobd a ref linked. Ezzel is ugye toljuk egymast. Most ezt elpasszoltam bocsi megegyszer.

Posted using Partiko Android

úgy látom egyszer ad csak referralonként 50 creditet, ami nem sok.( kb 80 creditet kapok egy upvotom után). Úgyhogy no prob. Holnap veszek neked szavazatokat itt (most 0-án vagyok), hogy lásd milyen király ez a steemvotes!

Posted using Partiko Android

ok koszi szepen😊

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68845.40
ETH 3281.32
USDT 1.00
SBD 2.65