HTMLcoin - de koers na de swap ..

in #htmlcoin7 years ago

1 dag voor de swap van HTMLcoin wordt het internet overspoelt met html info. Vooral op twitter doet de html community erg haar best. Maar wat zal er gaan gebeuren met HTMLcoin na de swap. Ik volg HTML nu ongeveer 18 maanden en ik ben zeer enthousiast over het komende jaar waar het de ontwikkeling van html aan gaat. Ik heb zelf natuurlijk posities in htmlcoin maar krijg niet betaald voor dit artikel noch is dit artikel een advies om daar in te investeren. Het is puur mijn gedachte over het komende verloop. Ik heb ook goed naar Ripple (XRP) gekeken. Zelfde aantal munten (na de swap ook grofweg zelfde supply. De stijging van ripple in april naar 0,05 en de enorme stijging in de maand er op naar 0,40 hadden te maken met een reeks van gunstige omstandigheden. Meer dan dat de xrp ook onderliggende zakelijke grondslag had. Positieve berichtgeving, samenwerking et bedrijven, banken die de technologie omarmden in een positieve markt gedreven door een uptrend van de btc dreven xrp tot een hoogte van 0,40. Daar begonnen de vroege xrp houder zwaar te cashen en de coin viel terug naar het nivo waar het nu nog staat. Af van de vele houders met vele miljoenen xrp maar meer houders met kleinere aantallen. Wat een stuk gezonder is. Terug naar HTMLcoin. Ik zie dat HTMLcoin in eenzelfde positieve markt zit. De voor crypto termen fossiele blockchain is door een enorm gedreven transparant dev team op alle fronten ontwikkeld zoals iedereen op hun sociale media podia kan lezen. De swap zorg voor een toename aan munten (+20 miljard ivm onkosten dev team en plus 20 miljard voor pow/pos). Deze zullen niet in 1 keer op de markt worden gebracht (pow/pos in 20 jaar). Verder heb je maar een beperkt aantal dagen om je coins te swappen (op de exchanges bluetrade, yobit en coingather gebeurd dat automatisch). De eerste 60 dagen is de swap 1:1 60-90 dgn 2:1 en 90-105 dgn 3:1. Hierna is het niet meer mogelijk. Logischerwijs zouden er dus minder munten moeten zijn dan voor de swap (ik ga uit van een 20 % oftewel +/- 10 miljard). Het is onduidelijk of er dan dat aantal minder munten zijn of dat er bv een burn moet komen. Dev team is daar niet geheel duidelijk over. Anyway … HTMLcoin heeft voor de swap alle indicatoren op een plus. En wat gaat dat dan betekenen. Ik houd zelf rekening met grofweg 3 scenarios die allemaal op een stijging uitkomen. Ik kan mij simpelweg geen enkel scenario voorstellen waarom deze coin niet fors zou stijgen. 1) Na de swap ontstaat een enorme bull run op de coins gesteund door een toename in volume van zeker 2-5 miljoen of meer per 24 uur. Deze korte run zou op kunnen lopen tot een 80-100 sat waarna ook natuurlijk direct een correctie volgt richting 30 sat. Van daar uit (indien de volumes de coin blijven steunen) zal er langzaam aan een stijging blijven voortduren tot naar mijn mening $0,01 tot max $0,05 binnen 6 maanden 2) Die hierboven genoemde bull run wordt al heel snel in de kiem gesmoord omdat houders met enorme stock na al die jaren winst willen hebben (je ziet nu al forse sell walls rond 20 sat of te wel x10). Investeerders zijn daardoor terughoudend en de volumes zijn minder hoog (tot 1 miljoen). De prijs van HTML zal blijven hangen tussen 12-16 sat en dan is het maar de vraag of er voldoende nieuws naar buiten komt om de koopvolumes te laten bestaan. Groei (qua prijs) zal langer duren in deze variant naar mijn mening. 3) Na de swap zie we een stijging naar 20 sat maar ook een snel groeiende bewustwording in de cryptowereld dat HTML de parel is die opeens voor het oprapen ligt. De handel zal dan een korte periode 3-6 weken blijven schommelen tussen de 20 en 50 sat om vervolgens een enorme spurt te nemen naar minimaal enkele centen (tot 500 sat) waarna winstnemingen volgen en de koers rond de 250 sat zal blijven hangen de komende maanden.
Je ziet dat ik hoe dan ook verwacht dat de swap een positief effect zal hebben op de koers maar ook op de community en cryptowereld in zijn geheel. Ik denk dat HTMLcoin de potentie heeft om een top20 coin te worden. Nog 1 dag en dan weten we hoe het begint. Nog 2 maanden en dan zien we de trend wel vorm krijgen en over een jaar hoop ik dat wij vroege investeerders en backers van HTMLcoin daarvoor ruim beloont zijn. Op twitter ben ik zeer actief onder de naam cryprocaribbean

Sort:  

Toevallig schreef ik een paar dagen geleden een mini blog over dezelfde coin. gevonden...
Ik moet zeggen dat jij nog positiever bent dan ik. In elk geval een upvote en een resteem waard.
duimomhoogklein.png

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67321.51
ETH 3513.34
USDT 1.00
SBD 2.83