HSV2 nedir?

in #hsv6 years ago

slack-imgs.com.jpeg

Bu linke eriştiyseniz, sizde aynı dertten muzdaripsiniz. Derttaşız. Her yerde aynı yazıların paylaşıldığını, mevzu bahis hastalık hakkında üstün körü bilgiler verildiğini gördünüz, kopyala, yapıştır yazılardan sıkılmışsınızdır. Evet bende ilk günlerde öyle sıkıldım. :)

Öncelikle sakin olun. Bu hastalık sıradan bir deri hastalığı, belden aşağı bölgede olması ve sizin bu hastalık ile hayatınız boyunca beraber olacak olmanız sinirlerinizi germesin. Öyle kötü hastalık içinde bunun olması kabul edilebilir bir durum. Allah dermansız hastalık vermesin.

Cinsel yolla bulaştığı için, eğer hastalık sizde yoksa çok eşli, bilhassa ücret mukabili görüşmeleri yapmayınız. Kimde ne hastalık olduğunu bilemezsiniz. Maalesef prezervatif bu hastalığı engelleyemiyor. Sadece HSV2 değil, HPV, pek fazla görülmese de Frengi gibi deri hastalıklarına da engel olamıyor.

HSV2 hayatı idame ettirme konusunda neredeyse hiç sorun çıkarmıyor. Sadece kendinize biraz daha ilgi göstermeliniz. Alkol, sigara, esrar, kokain, hap, ekstazi tamam abarttım biraz kullanmayı bırakın.

-Lenf bezleri şişmesi,
-Grip tarzı sorunlar,
-Eklem ağrıları,
-Halsizlik vs vs
hastalık belirtileri ortaya çıkıyor. Ben ilk belirtilerin neden kaynaklandığı öğrenmek için gittiğim doktorların genel cerrah bölümü, kasık fıtığı ameliyatı, bir diğer Genel cerrahın ise Ürolojiye göndermesi, Ürolojinin Hematolojiye gönderip, Hematolojinin tekrar Genel cerraha göndermesi ile kısır döngüye girdiğimde, Enfeksiyon hastalıklarına giderek Doktordan rica ederek HIV testi yapılmasını istedim. Enfeksiyon doktoru gerek yok, senin Dahiliye tahlillerine baktım dese de beni kırmadı, testleri yaptı. Sonuç Negatif. Tabii bu testleri çekinmeden yaptırın. Bilindiği gibi korkunun ecele faydası yok.

Bende, ufak ufak birer sivilce şeklinde çıkıyor, tekrar kayıp oluyor. Mantar hastalığı düşüncesi ile mantar ilaçları sürüyorum, en son lifli bez ile güzelce ovaladım. Tabi bu ovalama için sinirlenmem 6 ayımı aldı. :) Lifli bez ile ovalamanın sonrasında o söyledikleri karnıbahar şeklinde sıvı kabarcıklar ile uyandım. Dayanılmaz bir acı. (Kabul ediyorum, adım atarken dahi acıyordu.)

Hemen Özel bir hastane Dermatoloji bölümüne gidince Teşhisi yapıldı. HSV2 olmuşsunuz, Bu hastalık ömürboyu sizinle beraber gelecek dedi. Antiviral hap verdi, bir hafta içinde geçti. İlaçların bitiminden iki hafta sonra tekrar bir atak yaşadım. Bu sefer araştırma hastanesine gittim. Aynı ilaçlardan bir daha verdiler. Buradan aldığım bir haftalık tedavi beni rahatlattı. Yaklaşık bir yıldır hap kullanmıyorum. Ara sıra kaşıntı yapıyor. Kaşıntı başladığında antiviral krem olan "Asiviral" sürüyorum. sabah ve akşam rahatlatıyor.
aklovir-eczacilar-net-300x162.jpg

Naçizane tavsiyem; sakin olun,öldük bittik, kimsenin yanına yaklaşamam filan demeyin. Son bir senedir anladığım kadarıyla bu hastalığın tedavisini bulacak bir babayiğit henüz yok. Bilmediğiniz ilaçları da iyi gelir düşüncesi ile yutmayın. En iyi dostunuz Asiviral krem olacaktır. Bir de ucuz olsaydı iyiydi.

Son kelam: HSV2 evet hayatımıza farklı bir yön veriyor. Allah korusun başka büyük hastalıklardan biri de olabilirdi. Hayat devam ediyor...

Geçmiş olsun.

Sort:  

Congratulations @hsv2! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @hsv2! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @hsv2! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60870.66
ETH 2917.09
USDT 1.00
SBD 3.62