#81 Phadišano ya Dipotšišo || 0.05 steem moputso letamosteemCreated with Sketch.

in #hs2 years ago

Dumelang, bagwera! Ke tshepa gore bohle ba phetše gabotse mmeleng. Ka ditšhegofatšo tša gago, ke kaone kudu, kudu. Ka fao ke nagana ka seo ke tlago go ngwala ka sona letšatši ka moka. Ke lahlegetšwe ke gore ke ngwala ka eng. Ga ke rate go utswa mošomo wa batho ba bangwe. Ka fao ke ile ka nagana gore ke tla thoma phadišano. Gape e be e le moamogedi wa ditlhompho tše dintši. Batho ba bantši le bona ba ile ba hwetša tsebo e kgolo kudu. Ka gobane phadišano ya ka e tla ba le dipotšišo kudu-kudu. Maikemišetšo a magolo a projeke ya ka ke go go fa tshedimošo ye ntši ka potšišo. Yeah, Al, e kwagala e le e mpe kudu go nna, gomme go bonagala gore BT le yona ga se ya ka. Go bolela polelo go tla go hweletša selo se itšego. Lega go le bjalo, ke tšhelete e nyenyane kudu. Go na le se sengwe fao.

69.png

Melawana ya Phadišano - .



  • O swanetše go fa karabo ye e nepagetšego ka ditshwayotshwayong.
  • O ka tlogela tshwaelo. Ge o ka swaya diphošo go feta ga tee, karabo e ka se balwe.
  • O ka se fetoše karabo ka go e swaya diphošo le go e rulaganya gape. Ke moka karabo e ka se balwe.
  • Ke karabo ye e nepagetšego fela yeo e tlago amogelega. Ga go karabo yeo e tlago amogelwa.
  • Ge e le gore karabo ya potšišo e le ka leina la motho, gona a re re potšišo ke gore ke mang tatago khomphutha. Karabo ke Charles Babbage. E sego Charles goba Babbage feela. E swanetše go araba ka mo go phethagetšego.
  • Poso e swanetše go ba le upvote ya gago.
  • Ge o sa hwetše karabo ye e nepagetšego, potšišo ya letšatši leo e tla phumolwa.
  • Ge go hwetšwa mongangišwa o tee, mofenyi o tla kgethwa ka lothari.
  • Quiz e swanetše go arabja mo diiri tše 12 tša go phatlalatšwa. Ge o ka araba ka morago ga moo, e ka se balwe.

Letamo la Moputso - .



Ga re na bathekgi. Tšhelete ya gago ya moputso e tla fiwa go tšwa ka potleng ya rena. Ge ke thoma, tšhelete ya moputso e tla ba 0.05 steem. Tšhelete ya moputso e tla fiwa mofenyi. Ge e ba mofenyi a sa hwetšwe, e tla tlogelwa letšatšing le le latelago.

Potšišo ya lehono -

maswi ke mmala ofe?



IN Indonesian

Salam kenal teman! Saya berharap semua orang dalam keadaan sehat. Dengan restumu, aku jauh, jauh lebih baik. Jadi saya berpikir tentang apa yang akan saya tulis untuk sisa hari ini. Saya bingung mau menulis apa. Saya tidak suka mencuri karya orang lain. Jadi saya pikir saya akan memulai kompetisi. Dia juga penerima berbagai penghargaan. Banyak orang memperoleh banyak pengetahuan juga. Karena kompetisi saya terutama akan terdiri dari kuis. Tujuan utama proyek saya adalah memberi Anda banyak informasi melalui kuis. Ya, Al, kedengarannya sangat buruk bagi saya, dan tampaknya BT juga bukan untuk saya. Membuat komentar akan memberi Anda sesuatu. Namun, itu adalah jumlah uang yang relatif kecil. Ada sesuatu di sana.

Aturan Kontes -



  • Anda harus memberikan jawaban yang benar di komentar.
  • Anda dapat meninggalkan komentar. Jika Anda berkomentar lebih dari satu kali, jawabannya tidak akan dihitung.
  • Anda tidak dapat mengubah jawaban dengan berkomentar dan mengeditnya lagi. Maka jawabannya tidak akan dihitung.
  • Hanya jawaban yang benar yang akan diterima. Tidak ada balasan yang akan diterima.
  • Jika jawaban kuis atas nama seseorang, maka misalkan pertanyaannya adalah siapa bapak komputer. Jawabannya adalah Charles Babbage. Bukan hanya Charles atau Babbage. Harus menjawab dengan sempurna.
  • Postingan harus mendapat upvote Anda.
  • Jika Anda tidak mendapatkan jawaban yang benar, kuis pada hari itu akan dibatalkan.
  • Jika ditemukan satu responden, pemenang akan dipilih melalui undian.
  • Kuis harus dijawab dalam waktu 12 jam setelah diposting. Jika Anda menjawab setelah itu, itu tidak akan dihitung.

Kolam Hadiah -



Kami tidak memiliki sponsor. Hadiah uang Anda akan diberikan dari kantong kami sendiri. Saat saya memulai, hadiah uangnya adalah 0,05 steem. Hadiah uang akan diberikan kepada pemenang. Jika pemenang tidak ditemukan, maka akan ditinggalkan untuk hari berikutnya.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63280.44
ETH 3253.98
USDT 1.00
SBD 3.89