Köyde Dhuafa Yetimlerinin Eğitimi PortresisteemCreated with Sketch.

in #hot6 years ago

FB_IMG_15166748414428384.jpg

Eğitim, bir nesilden diğerine, öğretim, eğitim veya araştırma yoluyla geçirilen insanların bilgi, beceri ve alışkanlıklarının öğrenilmesidir Eğitim, takip edebilmeli ve ayrım gözetilmemeli ve yetenekli olanlar eğitimin tüm grupların eğitim alması gerekir ,
bize gönderdiğiniz sadaka ile onlara nasıl yardımcı olabiliriz, mutlu olduklarını düşünüyor ve Allah'a dua ediyorlar, Allah'ın kendilerine çok fazla rızık verdiklerinde onlara yardım eden kimse, kendilerini yeniden onlara yardım eden atalar / anneler arasında, okulumuz, kurumumuzla birlikte bakımı yapan bir kurum olan dhuafa, o zaman sizi mutlu edecektir ki bunun için bağış ve berinfak, kurumumuz aracılığıyla zekat olmuştur.

Sort:  

Congratulations @yushadi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @yushadi! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64526.07
ETH 3116.74
USDT 1.00
SBD 2.55