Пчелния мед храна за здраве и дълголетие

in #honey6 years ago

Всеки ,който консумира и обича мед знае колко много видове има .Те се дължат в зависимост от това до какви насаждения се отглеждат и развиват пчелните семейства.Акациев мед един от най ранните пролетно време с цъфтежа на акацията.Слънчоглед,билков ,букет ,горски ,липа и други.Аз съм потомствен пчелар и района в който се отглеждат и развиват пчелите е Странджа планина ,от там и патентованото вече от няколко години наименование Страндажански манов мед
Основните количества манов мед в България се произвеждат в Странджа планина благодарение на климатичните особености и природни дадености (въздух, почва и вода).Това се дължи на листните въшки и дъбовия жълъд, които се явяват продуценти на маната. Поради тази причина Странджански манов мед е един от най-качествения в света. Получава се от широколистни дъбови гори в района на Странджа. Има тъмен до черен цвят и специфичен аромат.Странджански манов мед е най-добър за вашето здраве, защото има високи нива на: антиоксиданти, минерални вещества и олигозахариди.
Освен меда са познати и клеева тинктура ,прашец прополис,пчелно млечице с правилните комбинации и прием е една чудесна природна аптека.
IMG_20160730_085219.jpgIMG_20150708_090800.jpg
Когато предстои вадене или като му викат центрофижене е винаги голяма веселба
https://www.files-conversion.com/file-convert/result/vid_20160702_115408.mp4

Sort:  

И аз искам от твоя мед🙂👍🙏

нямаш проблем :)

Последния линк е към видео ,което съм конвертирал защото не мога да го кача от телефона в такъв формат .Ако го гледате видеото ще ви се зареди върху страницата после върнете една стъпка назад и ще се върнете в steemit.Да аз съм оператора и средния пруст е насочен към мен :)Както ви казах винаги е веселба в такива дни :)

кога се вади меда? на есен съм ти клиент :)

края на юни ,начало на юли е при нас и малко от август месец .

Благородно ти завиждам! А всяка година точно странджански манов мед си носим от морето :)

радвам се :)

Няма ден в който да не консумирам мед!

Страхотна фабрика за мед ,браво

Да, аз ставам все по-голям привърженик на пчелните продукти. Дядо ми беше пчелар и от него знам някои неща и не съм съвсем бос. От няколко години съм заменил почти изцяло захарта с мед. Гледам да не оставам никога без пчелен прашец и всеки ден след ставане хапвам една лъжичка. С прополисова тинктура си излекувах проблема с венците на 95%. От месец време всеки ден си ръфам от пръчиците от прополис по 1-2 см. Остава ми да възприема и най-скъпия и вълшебен продукт - пчелното млечице, но там вече си трябват поне 100 лв. месечно да се отделят.

аз смесвам мед и пчелен прашец и консумирам сутрин и вечер по една чаена лъжица .По някога от вечерта слагам в една чаена чаша кисело мляко и една чаена лъжичка прашец да се разтвори добре и на сутринта изяждам :)

Хубаво нещо е меда. Хапвам си по малко почти всеки ден .

и дядо ми преди гледаше пчели,сега вече не гледа но пък има от кой да се взима пак домашен,така че винаги съм ял истински мед

Благодаря

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57645.95
ETH 2389.92
USDT 1.00
SBD 2.43