Max, Stoere hond

in #hond7 years ago (edited)

Hallo iedereen,

ik ben Max en ik las vanmorgen in de krant dat de jongens tegenwoordig niet meer ondeugend en stoer mogen zijn.

3D199973-2B40-4276-9C10-1DB6EEBD3FF3.JPG

Wel, daar heb ik niet echt last van, ik ben een jongen met ballen, iedereen in de buurt heeft best respect voor me, de meesten zijn 'geholpen' dus echt interesse in de meisjes hebben zij niet meer, de knappe chicks bij mij in de buurt lopen mijn deur plat, ze moeten netjes aan de lijn lopen met hun baasjes maar knipogen en flirten er op los als ze mij in de tuin zien!
Ik heb zoveel dates dat mijn agenda helemaal ontploft!

Vanmiddag begon mijn baasje opeens te vertellen dat ik mijn riem om kreeg want we gingen naar de trimsalon.......hè? Dat verstond ik vast verkeerd.......
Voordat ik het wist zat ik in de auto richting de kapper, nee dat was niet mijn planning hoor!
Toen ik daar op de tafel ( lees martelwerktuig) stond hoorde ik zeggen dat Max wel flink kortgewiekt kon worden, makkelijk in de zomer en dan kon hij er wel weer even tegen.

6BE3C23A-F17C-4D91-AB1F-BD32DBBB0360.JPG

Vreselijke middag beleefd, de tondeuse snerpte door mijn oren, mijn geweldige vacht verdween steeds verder, edele delen werden niet gespaard, best fris hoor zo'n kale boel!

193EB8EE-3A17-4906-BE9F-4C67A1299256.JPG

Opeens stond ik in een afgrijselijk bad en plenst het water overal op me, de shampoo werd rijkelijk verdeeld over mijn lijf en je begrijpt wel dat ik nu een uur in de wind stink.
Na het bad kregen we koffiepauze, kon ik even bijkomen en kijken naar candy crush, ik gaf nog aanwijzingen maar die vrouw lette niet op!

Daarna ging de föhn op stormkracht aan en werd ik helemaal warm, ook pijnlijk weer bij de edele delen! Haar tussen mijn tenen werden ook nog professioneel verwijderd, mijn prachtige staart waarmee ik iedereen op afstand houd en de meiden verleid, werd geknipt tot een triest pluimpje.

Over mijn kop kan ik kort zijn, ik schaam me nu dood want ik lijk wel een pup!
De baas was erg blij om mij zo te zien, betaalde grift voor deze vreselijke metaformose en besprak meteen een volgende afspraak.

E458FDE4-857A-40BD-9655-30ECAF57B71D.JPG

Het enige lichtpuntje in deze zaak is dat ik vrijdag ga logeren, ver weg waar niemand mij kent en nu maar hopen dat mijn haar weer hard groeit!

Groeten, Max

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66649.04
ETH 3352.77
USDT 1.00
SBD 2.70