Sort:  

Ahoj :-) Super to jsme vůbec nevěděl. No jo jsme tu nováček. Ale stejně je asi lepší psát v angličtině ne? I když já mám spousty receptů na různá jídla a předělávat je do angličtiny dá hodně zabrat. Tak třeba bych mohl dát i nějaké v češtině. Nebo prostě napsat jen tak něco v češtině :-) Ale zas nevím, jak se to bude líbit pak lidem co mě sledují, když angličanům budu psát česky. Škoda, že tu nejde vytvořit více kanálů, kam bych ty články mohl třídit.

Jednoznačně je angličtina výnosnější, ale čeština se vyplatí taky. Minimálně pro začátek než si vybuduješ nějakou fanouškovskou základnu, tak tě každý centík od nějakého Čecha potěší. Anglické posty většinou zůstanou neobjeveny, protože jakmile člověk nemá dostatečně velkou reputaci a peníze na investování do SP, tak po něm neštěkne ani pes :)

Nyní je český rybníček o něco veselejší, protože jsem sehnala podporu od jedné velryby, která občas přispěje svým hlasem i česky píšícím autorům, i když nám nerozumí :D (Dávala cca 14 dolarů a poslední hlasy byly cca za 8.)

Takže být tebou, tak na češtinu nezanevřu. Je spousta způsobů jak to řešit. Někdo píše více stejných postů, každý v jiném jazyce, někdo prostě jen přeloží text a vloží ho do stejného postu a já třeba používám sloupce.

A jinak ahoj a vítej tady! :D
Zkus sepsat český post s tagem #cesky a Češi se na tebe sesypou jak supi na mršinu :D

Já mám asi 130 STEEMů, ale sem jsem si přenesl jen asi 30 a dal to do steem power. Takže úplně 0 to nemám, ale zázrak to taky asi není. Každopádně koukám, že většinou máš české a anglické články zvlášť. Tak nevím co je lepší, jestli to dávat do jednoho nebo ne. Jo a ještě musím přijít na to, k čemu jsou ti různí steem boti co ti nějak votují a podobně. Je to k něčemu nebo stačí prostě psát a lidi budou upvotovat sami více postupem času?:-)

Záleží na typu článku. Herní články píšu jen anglicky, protože za ně dostávám dost často hlas od @curie (kurátorská služba, co vyhledává podhodnocené články a dá jim větší hlas). Čistě české články jsou hlavně ty, které se týkají jen české komunity, nebo je to nějaký návod, který by jí mohl pomoci a pak pár dojjazyčných, u kterých si myslím, že by se mohly líbit cizincům i Čechům => hlasy navíc.

Co se týče upvotů, tak na lidi se tu moc spoléhat nedá. Většinu z nich přitahují vyšší odměny, takže spíš dají hlas článku o ničem se 100 dolary než super promakanému článku, co má hodnotu 0,04. Začátky jsou tu fakt těžké a poctivě se dostat na vrchol se obyčejnému člověku jen tak nepovede. Takže od toho jsou tu ti boti.

Za většinu botů se platí, ale existují i kurátoři a boti, kteří ti dají hlas k článku v podstatě zadarmo a nebo si zaplatíš doživotní členství :)
Jedním z nich je např. @qurator.

Tady jsou kdyžtak nějaké české návody a články ohledně Steemitu. Třeba tam najdeš něco užitečného: http://www.steemshare.com/lists/155

Super. Díky za info. Boty vyzkouším :-)

Většina z nás píše dvojjazyčně :-) např. @pipiczech nebo já tu mám tenhle článek: https://steemit.com/travel/@risengwynbleiid/travel-tip-liberec-ice-wall-liberecka-ledova-stena Což se vyplatí nejvíce, protože pak post pěkně nabobtná :)

Aha super nápad. Vyzkouším taky. Díky!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46