Nigeria Season Dish

in #homestead6 years ago

Who can guess what is going down in my kishen this night?FB_IMG_1533868889761.jpgimage source

Na anoda thing I plan for dinner o. Very simple something - Boiled Plantain with stir fried efo.

Only for Oga to begin ask for dis.
Issoke o.

I say make I ansa him as per I've not cooked this for him this year at all.

Please, somebody shud give me 1,000 yards Swiss lace wife material award na.

Tenkiu!

@meatlovers, shey you see I don't have any meat to accompany this dinner

Yesterday, na one full cow, ram, goat and carton of fish I go collect from you as punishment.

Shey all of you know say

@meatlovers is travelling for holuday next week?

  • Dat means if you want proteins for your freezer and for Sallah, go book now.
  • Please, don't book from my own consignment o. Ayam not sharing.

Tenkiu.

Make I go face my adalu bfor Oga com I no want querry this night

#corn #beans #adalu #nigerianfood #dinner #cooking #meatsharing #meatlovers

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.035
BTC 65090.19
ETH 3379.11
USDT 1.00
SBD 4.55