Beklenmedik Bir Yolculuk

in #holiday4 months ago

Bir yaz tatilinde, deniz kenarındaki küçük bir kasabaya gitmiştim. Kafamı dinlemek, günlük hayatın stresinden uzaklaşmak istiyordum. Sabahları sahilde yürüyüş yapar, öğleden sonraları ise sakin bir kafenin gölgesinde kitap okurdum.

Bir akşamüstü sahilde yürürken, yaşlı bir adam bana yaklaşarak "Fotoğraf çekilmek ister misin?" diye sordu. Adamın samimi tavrı ve sıcak gülümsemesi karşısında, çekinmeden kabul ettim. Elindeki eski model fotoğraf makinesiyle beni çeşitli manzaraların önünde fotoğrafladı.

Adamla sohbet etmeye başladık. O, bu kasabada doğup büyümüş ve burada hayatını sürdürüyormuş. Fotoğrafçılığa olan tutkusu ise gençlik yıllarında başlamış. Bir yandan kasabanın tarihinden bahsediyor, diğer yandan da bana burada yaşadığı anılardan söz ediyordu.

Gün batımına doğru, adam beni kasabanın en eski kafesine davet etti. Kafe, sakin ve huzurlu bir mekandı. Masaya oturup kahvelerimizi yudumlarken, hayatın ne kadar sürprizlerle dolu olduğunu düşündüm. Anlattığı hikayeler, kasabanın ruhunu ve insanların içtenliğini daha iyi anlamamı sağladı.

Bu anı, tatilimin en unutulmaz gecelerinden biri olarak hafızama kazındı. Yaşlı adamın sıcaklığı ve misafirperverliği, bu küçük kasabaya olan sevgimi daha da pekiştirdi. Aradan yıllar geçse de, onun anlattığı hikayeler ve çektiği fotoğraflar hep hatıralarımda özel bir yer tutacak.

O gece, vedalaşırken bana çektiği fotoğrafları göndereceğini söyledi. Birkaç hafta sonra, evime döndüğümde postayla gelen bir zarf buldum. İçinde o güzel anları ölümsüzleştiren fotoğraflar ve kısa bir not vardı: “Hayat, anılarda yaşar. Tekrar bekleriz.”

Bu anı, bana her zaman hayatın beklenmedik güzelliklerle dolu olduğunu hatırlatır. Küçük bir kasabada, bir yabancının samimiyetiyle yaşanan bu anı, hayatın sürprizlerle ne kadar güzel olabileceğini gösterdi.

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62647.29
ETH 2439.61
USDT 1.00
SBD 2.66