Vakit bırakmayan hobiler [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #hobby6 years ago

Hobiler, çoğu zaman boş vaktimizi değerlendirdiğimiz şeyler olarak düşünülsede genelde zamanımızın çoğunu bu yapmaktan hoşlandığımız şeylere harcıyoruz. Hatta hobilerimizden arta kalan zaman boş vakit olarak değerlendiriliyor. Peki ben "palazzo" vaktimi nasıl geçiriyorum ?

1- PC Gaming ve Dlive Broadcast

Bilgisayar oynamak çok küçük yaştan beri en çok zamanımı alan şey, açıkçası bu bir yaşam stili bile diyebilirim. Bazen gerçekten bunca vakti o olmasa nasıl geçirirdim diye düşünmüyor değilim. Şu sıralarda Dlive adlı platformu keşfetmekte ve yayın yapmaktayım. Gün geçtikçe kendimi geliştirmek ve daha fazla insana ulaşmaya çalışıyorum.
asd.jpg

2-Photoshop ve After effect

Dlive broadcastlerimi ve @Steemit'teki paylaşımlarımı daha da profesyonel ve nitelikli yapmak adına bu programlarla ilgili kurs videoları izliyor ve deneme yanılma yöntemiyle kendimi geliştiriyorum.

live.png

3- Ve çalmayı öğrenmeye çalıştığım gitarım

Uzun süre önce alınmış klasik ve elektro gitarlarım hep yanı başımda olsada onlara dokunmaya çok az vaktim oluyor, özellikle bu sene elektro gitarda kendimi geliştirmeyi planlıyorum.

IMG-20160718-WA0005.jpeg

Her genç gibi kitap okumak, sinemaya gitmek gibi aktiviteleride bunlardan arta kalan vakte sığdırıyorum. şimdilik bu kadar görüşmek üzere.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım. Cointurk'e teşekkürler.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Alipalaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.56
ETH 3203.28
USDT 1.00
SBD 2.46