You are viewing a single comment's thread from:RE: 폭설 속의 꽃🌼View the full contextyoghurty (74)in Korea • 한국 • KR • KO • 2 years ago 와... 눈속에 피는 꽃이라 그런가요? 더욱 예쁘게 보이네요!