You are viewing a single comment's thread from:RE: [축구] 32강전 진출 확률이 낮아지다!!View the full contextyoghurty (74)in Korea • 한국 • KR • KO • 5 hours ago 헐.... 그래도, 8등안에 들어갈 수 있으면 좋겠네요... ^^;Posted using SteemX