You are viewing a single comment's thread from:RE: 푸짐한 가성비 족발과 보쌈 [촌집족발]☆☆☆☆View the full contextView the direct parentraah (76)in Korea • 한국 • KR • KO • 4 years ago 웬지 족발은 살 안찐다고 믿고 있습니다. ㅎㅎ