You are viewing a single comment's thread from:RE: [아빠마음 #787] 무슨 생각을 하고 있을까?View the full contextView the direct parentpeopler (70)애비야 나 똥 쌌다in Korea • 한국 • KR • KO • last year 서울에 보낸 저두요