You are viewing a single comment's thread from:RE: 호랑이 잡는 꿈🐯View the full contextView the direct parentnewiz (79)in Korea • 한국 • KR • KO • last year 오잉ㅋㅋ 태몽꿈이면....누가 2세를 가진건지 찾아봐야겠네요ㅋㅋ