You are viewing a single comment's thread from:RE: 모두의 창업View the full contextbomspring (64)in Korea • 한국 • KR • KO • 2 hours ago 취업자리가 없으니 모두가 창업하라고 하는군요. 창업대출금은 어케갚을까요 #jsup #avle #krsuccess