You are viewing a single comment's thread from:RE: 나이와는 상관없다!!!View the full contextView the direct parentbans (72)in Korea • 한국 • KR • KO • 6 years ago 그런 노래 있잖아요. 야야야 내나이가 어때서~~ 사랑하기 딱 좋은 나인데~~~~ (짝짝짝)