烽火芳菲

in DTube4 years ago (edited)


當年 我見到 馬鞍山 有一個 俗稱係藍絲廢老嘅 阿伯 畀一個火魔法師 施 咗火魔法 之後 意外 獲得咗超能力 變身成為 霹靂火 後來 仲畀佢加入埋神奇四俠 日後 成為咗香港 藍絲界嘅一大助力 方便喺遊行示威嘅時候 幫警察 開路清場剷除路障 嚇退示威者 之後 我覺得 成件事真係好撚治癒 我睇到呢一條片之後 成個人即刻舒服曬 當下有乜嘢唔開心都立即煙消雲散
我相信嗰一位愛國愛港嘅阿伯 再出返嚟示威 再出返嚟 同啲 反對修訂逃犯條例嘅示威者 對峙 嘅話 我相信 以 阿伯今日 霹靂火嘅功力 我相信在場嘅所有示威者 都唔係呢一位阿伯嘅對手 在場冇人係呢一位阿伯嘅對手 我諗就算 現代岳飛 岳義士陳以晉 企喺前面頂住呢一位阿伯 唔畀佢 埋啲示威者新嘅話 我相信惡意事都唔係呢一位阿伯嘅對手 喺一位擁有霹靂火攻略嘅阿伯面前 支 唔 支撐到 頂唔頂得住 呢一位阿伯嘅進攻 都成問題 呢一位 被火燒過嘅阿伯 已經今時唔同往日 功力已經大增 佢就好似火鳳凰浴火重生咁樣 依家再想殺佢 已經好困難 佢依家已經今非昔比 已經唔再怕火魔法 再用火燒佢其實都係嘥撚氣 因為 佢已經 被 火 燒過一次 已經對火呢一樣嘢產生阻抗體 依家用火魔法 已經殺唔死佢 已經對佢 沒有任何效力 冇辦法 對佢嘅身體造成任何實際嘅傷害 簡單啲嚟講 火魔法嘅攻擊 對 呢一位阿伯而言已經屬於無效 唔會再對佢嘅身體 造成任何實質性傷害 對佢使用 再次使用火魔法只會係浪費咗一支汽油彈 所以 如果要殺死 呢一位 阿伯 一定要 用到c4炸藥 又或者高爆彈 再唔係嘅就係用壓力鍋 如果唔想用炸藥爆炸物 去攻擊嘅話 咁樣其實都仲有 一個辦法 就係用 穿甲 能力最厲害嘅 貧鈾 穿甲彈 對佢嘅身體 進行動能打擊 而非溫度 熱能 打擊 貫穿其身體 以造成其身體嘅實際損傷 正所謂放虎歸山 後患無窮 送的人嘅角度去講就係留得青山在哪怕冇柴燒大難不死必有後福 上次喺馬鞍山 天橋嗰一度 燒佢唔死 唔單止畀佢走甩 仲畀佢意外咁樣畫得到超能力 以後再要對付佢嘅話就會難上加難
我夠膽講句 以呢一位阿伯 被人 燒過一次之後 所獲得嘅 防火能力 細胞中 對火 呢一樣嘢 已經產生阻抗體 就算用 溫度 熱能燃燒 攻擊當中 最厲害嘅凝固汽油彈 去攻擊佢 都應該 對佢起唔到任何作用 就好似拳頭打喺棉花上 打在非牛頓流體上咁樣 使不出任何勁 對於 呢一位 已經 被 人 用火燒過一次嘅阿伯嚟講 依家再被人甪火燒 就好似當拗痕咁樣 成件事對於佢嚟講根本易過食生菜 只不過係當 去日本浸咗一次溫泉 又或者焗咗一次桑拿 又或者 玩咗一次高溫瑜伽咁樣 simply too easy 成件事根本易過借火 甚至佢可能已經對 被人用火燒呢一樣嘢 完全冇任何感覺
依家除咗用壓力煲 去炸死 呢一位阿伯之外 我已經諗唔到用啲乜嘢 其他方法 去殺死佢啦 坦白講 你哋香港嘅示威者 應該冇 貧鈾彈㗎 所以你哋 咁多個 殺死佢 嘅選擇 選項入邊 其實只係淨返 得壓力煲一個
我相信以呢一位曾經畀人用火燒過之後意外獲得咗防火超能力嘅阿伯今時今日嘅功力嚟講我相信就算岳義士陳以晉再世都好都絕對唔會係呢一位阿伯嘅對手

Sort:  

Hello traderjoes!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66504.03
ETH 3578.30
USDT 1.00
SBD 3.03