Sort:  

Привіт, можете постити в нашу спільноту Ukraine on Steem, запрошуємо. Але якісні пости, з текстовим супроводом. Будемо раді бачити!

Не вмію якісні ). Буду користуватися як соцмережею.

якій тег групи ?

який ще тег?
всі мої пости в цій спільноті, знайти легко ;)

я бачив спільноту.Там 2 слова .Перший тег в пості це спільнота.

What?🙄😬 Немає такого правила.
Спільнота Ukraine on Steem: https://steemit.com/trending/hive-145157

hive-185538 - дівчата скорійш за все так виглядає тег спільнои вашої !!!!

дівчата я вас люблю і поважаю.Цей пост я публікував чере d.tube я вас не покідаю ,но стим дохлий!!!! мої пости роблятся автоматом через дтуб.Скажу більше є щє веб3 десо там мій твітер дублюєтся ))). Нове життя )

перший пункт правило !!! Я виблокчейні і не якій сукін берг на мене не зможе повліяти.А в ващій групі правила ні ні я не з вами )))

мені стидно писати кожен день просто куйню бо нужно писати.Я вам скажу більше з часом я куплю силу і буду мінусовати і блокувати.На хайві кріпто кіти теж видумують правила підуть за кораблем

Та не встидайтеся, все добре) Приходьте потім, як схочете, файного дня!!!

Приєднався.Там ще декілька спільнот UA знайшов. А як тег спільноти ставити так і не зрозумів.Мабудь тут відрізняєтся від Hive

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67876.87
ETH 3852.52
USDT 1.00
SBD 3.65