烽火芳菲

in DTube4 years ago (edited)


全民造星4趙展彤我想同你講你連做人都未學好嘅時候有乜資格去學人哋做明星呀你連做人呢一啲呀咁基本嘅嘢符合最基本人類法律道德底線嘅嘢都未做得到嘅時候學乜撚嘢去學人哋做偶像呀學乜撚嘢去做人哋嘅偶像呀如果畀你做到偶像嘅話只會教壞曬我哋嘅下一代我哋啲小朋友教壞曬視你為偶像嘅粉絲你連bsy幣少爺關梓傑係乜嘢人你都未搞清楚嘅時候就收人哋錢同人哋拍mv學人哋做偶像其實都仲未做到偶像仲未出道做偶像之前就已經喺度發緊你嘅明星夢學人扮曬明星咁款趙展彤你去吔屎啦你呢一條為咗錢乜嘢都做得出完全冇道德底線嘅仆*拜金女貪財女我廢他陽秉志一定會記住你㗎喇你以後都一定走唔甩㗎啦以後我每一次有時間出post嘅話我都一定會順便小七你㗎啦香港就係因為多得你呢一啲心中無藝術做乜嘢都只係為咗錢冇理想嘅人去入行做明星做偶像學人哋走去出道先至會搞到香港而家咁樣香港樂壇已死都唔知道點解viutv會搵咗你呢一件垃圾去作為全民造星四嘅參賽嘉賓都唔知點解你一件垃圾點解可以喺全民造星四當中入到圍冇畀viu tv拒之門外好似你呢一啲咁嘅拜金女賤女人一早就應該畀人攞咗去堆填區啦
趙展彤你嘅其他嘢我可能之後都會全部都唔記得全部都忘記曬但係有一點我成世人都會記住你就係你曾經幫bsy幣少爺關梓傑拍過mv幫佢sell過jpex呢一樣嘢我成世人都會記住我相信佢會成為你人生當中嘅其中一個最大污點睇下你之後仲夠唔夠膽為咗錢亂接job亂接通告我相信最平爆咗煲之後你曾經同bs y拍個mv呢一單嘢呢一個label會成為你人生當中一個最大嘅污點一個你點樣洗都洗唔甩洗極都洗唔甩點樣想洗走佢都冇辦法洗得走佢嘅label我相信你到時一定會好後悔點解自己當初咁撚蠢咁撚貪錢但係就唔識得帶眼識人為咗少少錢亂接job亂接通告我真係好想睇下你到時有幾後悔同埋你有幾懺悔自己當初年少無知時候所做過嘅戇鳩嘢我睇下你點樣死對於你一啲人我唔會親手收拾你唔係因為我冇呢一個能力亦都唔係因為我唔想而係因為我實在太忙太多人要我對付先至唔得閒對付你趙展彤你好彩你能夠避過一劫唔使立即畀我殺死完全係因為我實在有太多人要對付有太多仇家先至冇辦法被迫暫時放過你一馬如果唔係你早就死咗十世畀我斬開九碌還屍街頭啦
趙展彤你真係好好彩如果唔係因為我實在太過唔得閒呢一個世界上實在有太多人等住我去對付太多人等住我去收拾你根本一早已經畀我斬開九碌由你同bsy首mv發佈嗰一刻開始你就冇可能活超過24小時如果將來你要多謝嘅話應該多謝曬我啲浮家就係因為我呢一世要對付嘅人實在太多搞到我根本冇辦法抽時間抽身出嚟去對付你呢一啲其實本來一早就應該要殺死但係喺短期戰略價值上係屬於無關痛癢暫時對社會唔會造成太大傷害嘅無謂人你到今時今日仲可以生勾勾咁樣企喺度喺youtube度拍片你真係要多謝佢哋係我班仇家企喺我前面擋住我嘅去路令到你可以有足夠嘅時間逃走有足夠嘅時間活命令到我冇辦法要應付咗佢哋先被迫暫時去放過你為你爭取更多存活喺呢一個地球上邊嘅時間
我要對付嘅人根本每一個都係棘手到爆每一個都唔係人咁品絕對係非常之難對付唔好話係正常人就連我呢一啲具有半超能力嘅人都好對付起佢哋上嚟都經常感到吃力不討好佔不到任何便宜雖然我知道我要做嘅嘢好困難喺革命嘅路上邊從來都係孤單而且孤獨嘅因為我知道我要面對嘅唔單只係港共政權中國共產黨呢一啲敵人仲有嘅係黃之鋒同埋張超雄呢一啲偽反對派要香港獨立革命成功就一定要先剷除曬殺死曬香港反對派當中嘅害群之馬又或者阻礙事情之人又或者係左膠又或者你可以將一啲人通通都叫做蠢人政棍喺我正式對付共產黨之前對共產黨宣戰之前一定要將香港反對派內部嘅邪惡勢力全部剷除殆盡唔可以再畀呢一班有喺反對派嘅內部左右大局搞事搞非搞搞震搞亂檔擾亂軍心如果呢一班友唔死嘅話香港嘅反對派內部繼續有呢一班友喺度持續喺度搞搞震嘅話就算勇武派在死幾多手足都好都係無濟於事好似張超雄最近喺香港買咗樓你買樓唔緊要雖然其實由你呢一啲左膠工黨主席都開始買樓嘅時候就已經可以睇得出香港樓市升幅最厲害最黃金嘅時期已經一早過去嚟緊呢幾年只會每一年跟返通脹係咁咦略略咁樣正反幾個percent雖然都應該仲有得升因為畢竟美國政府印咗咁撚多錢出嚟點會冇得升啦但係我可以好肯定香港嘅物業升幅絕對會跑輸世界上大部分嘅主流投資產物例如加密貨幣和s&p 500指數當然喺我睇無線電視星期日檔案嘅時候居然畀我見到有一條傻仔問一個戇鳩仔先至會問嘅問題就係佢話佢以為香港嘅樓價喺經歷武漢肺炎大爆發之後會好似03年香港沙士大爆發咁樣又九七98年嘅高位暴跌超過60%但係點知今次冇發生當年嗰一種香港樓市跌足幾年嘅情況傻仔係人都知唔會啦係你咁撚蠢先唔知道咋嘛你知唔知點解㗎仲話喺外國讀過書返嚟乜撚嘢都唔識你真係嘥撚曬你老豆老母啲錢呀03年嗰一陣時邊有qe呀嗰一陣時伯南克都未上台美國都仲未發明量化寬鬆呢一樣嘢所以08年美國嘅股市咪跌撚咗咁多囉因為啲人事前唔預期會有呢一樣嘢出現呀嘛03年香港嗰一鑊都如是今次梗係唔會好似03年咁樣報跌啦傻仔一早就話撚咗你㗎啦係你咁撚死蠢戇鳩啫相信沙士重臨香港嘅樓價就會暴跌呢一個假說咋嘛你想香港嘅樓價暴跌除非你隊冧咗美國嘅聯儲局啦如果唔係你呢一世人都唔使旨意見到香港嘅樓價暴跌啦最多就係香港將來嘅樓價升得慢啲又或者短期之內唔升嘅啫一日有美國聯儲局量化寬鬆一隻大手喺度頂住喺度兜底嘅話唔好講樓價啦股市都唔會跌返只要你買嘅係有實力嘅藍籌股就算呢一個世界真係打核戰都好都唔會跌喇加密貨幣到時仲可能會升㖭因為如果世界打核戰嘅話只會導緻美國嘅聯儲局有更加大嘅藉口去推出更加大史無前例嘅量化寬鬆計劃令到bitcoin繼續創新高我講過如果世界俄羅斯普京真係夠膽佢發動核戰嘅話咁樣對bitcoin嚟講絕對係一個超級喜好消息因為bitcoin會立即升到100萬美金注意我係講緊立即唔係幾年後

Sort:  

Hello hiveblockchain!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66895.91
ETH 3499.24
USDT 1.00
SBD 2.89