Dzięki mnie wygraliśmy. Serio | Rocket League

in DTube2 years ago


Welcome to my channel. My name is Emsonic!
Rocket League is an online game that requires a lot of practice. I'll try to be a champion at this. I invite you to watch it! I try to my best, do you like this game? maybe you play on that? If yes, you can tell me in the comments and maybe we can play together.

I am better and better. Time will tell if I will be the master of Rocket League. I have many more videos from that, you can check on my channel. You can tell me if I am good or not.

This game is not easy, but I do everything to be good .. better on that game. Watch my with me my practice.


Witam na moim kanale. Nazywam się Emsonic!
Rocket League to gra online, która wymaga dużo praktyki. Postaram się być w tym mistrzem. Zapraszam do obejrzenia! Staram się jak najlepiej, podoba ci się ta gra? może grasz na tym? Jeśli tak, możesz mi powiedzieć w komentarzach i może zagramy razem.

Jestem coraz lepszy. Czas pokaże, czy zostanę mistrzem Rocket League. Mam z tego dużo więcej filmów, możesz sprawdzić na moim kanale. Możesz mi powiedzieć, czy jestem dobry, czy nie.

Witam na moim kanale. Nazywam się Emsonic!
Rocket League to gra online, która wymaga dużo praktyki. Postaram się być w tym mistrzem. Zapraszam do obejrzenia! Robię co w mojej mocy, czy podoba ci się ta gra? może grasz na tym? Jeśli tak, możesz mi powiedzieć w komentarzach i może zagramy razem.

Jestem coraz lepszy. Czas pokaże, czy zostanę mistrzem Rocket League. Mam z tego dużo więcej filmów, możesz sprawdzić na moim kanale. Możesz mi powiedzieć, czy jestem dobry, czy nie.

Ta gra nie jest łatwa, ale robię wszystko, aby być w tej grze dobry.. lepiej. Obserwuj ze mną moją praktykę.


▶️ DTube

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55