烽火芳菲

in DTube4 years ago (edited)


2023\08\23 7:30
老實講香港咁多個講加密貨幣嘅youtube channel裏邊幣少爺關梓傑條youtube channel嘅直播影片的確係最精美最揼本去製作嘅梗係啦jpex嘅幕後大金主如果唔搭靚啲個棚唔走去賣多啲廣告用好啲嘅拍片器材用貴啲嘅webcam貴啲嘅咪去做直播做多啲門面功夫點樣可以引到你哋呢一班友仔落搭呢
我已經unsubscribe取消訂閱咗Coinledge 科技財經嘅youtube頻道我一直都唔發覺唔知道唔為意原來呢一條youtube頻道嘅主持人嗰一條靚妹原來都係幣少爺關梓傑詐騙集團jpex嘅打手今次佢叫人去領取jpc空投幣終於露出咗佢嘅狐狸尾巴終於畀我睇清楚呢一條靚妹嘅真面目呢一個世界可以話唔到最後一刻都唔知道邊一個係人係鬼估唔到連Coinledge 科技財經youtube頻道條靚妹都係幣少爺關梓傑詐騙集團jpex嘅人
Coinledge 科技財經條靚妹我想同你講你已經露咗底你擺明就係幣少爺關梓傑詐騙集團jpex嘅人如果唔係你點解會叫人為咗去攞jpex嗰一啲根本唔值錢嘅jpc空投幣走去叫人喺jpex度做kyc將自己啲寶貴嘅個人身份資料嘅畀曬幣少爺關梓傑詐騙集團jpex到時真係佢攞曬你啲資料之後攞去做乜嘢你都唔撚知你如果咁樣做都唔係幣少爺關梓傑詐騙集團jpex嘅人嘅話唯一解釋就真係你好撚蠢先至會信錯咗jpex呢一間嘢
我本來一直訂閱開你嘅youtube channel覺得幣圈嘅人人數本身已經唔算多大家應該互相關愛有乜嘢著數嘅話互相關照估唔到你係咁唔潔身自愛走去學人哋收咗幣少爺關梓傑詐騙集團jpex嘅錢幫人哋推薦jpex好似你呢一啲咁樣見錢開眼見利忘義出賣粉絲嘅女人我費他·楊秉熾恥與你為伍
你可以叫我同你去殺人亦都叫我同你去殺一群人甚至可以叫我同你去殺曬死曬全地球嘅人類但係你唯一唔可以叫我做嘅嘢就係要我做一啲違反我自己良知底線嘅事情而我嘅良知底線就係我做呢一啲事情係會對全地球人類嘅整體利益造成淨傷害net damage嘅嘢
我記得連登有人講話玩jpex嘅人係蠢過單細胞生物我想講你咁樣講其實係唔啱㗎因為單細胞生物起碼識得靠自己生存起碼能夠自生自滅好似佢哋呢一班玩jpex嘅人基本上99%都係公屋住戶都係靠平時交平價租金不斷剝削香港嘅納稅人嘅錢慳慳埋埋瞞住政府儲埋好多私己錢先至有咁多錢畀人呃簡單啲嚟講呢一班咁自私自利同時又咁撚蠢嘅人係唔應該當佢哋係單細胞生物咁簡單係應該直頭當佢哋係病毒當佢哋係害菌咁樣去處理用100%嘅純酒精消毒劑去殺死佢哋先至啱送佢哋落地獄
jpex由一開始就諗住呃到咁上下呃到冇得再呃嘅時候新加入嚟嘅資金畀唔到舊有存戶嘅利息嘅時候新加入嚟嘅資金速度追唔上支付舊有存戶嘅利息速度嘅時候夠鐘就rug pull佢根本由一開始就已經冇諗住去好似人哋幣安抱住一個長做長有嘅心態咁樣正正經經咁樣經營一間加密貨幣交易所佢根本由一開始就係用一個hit and run嘅心態去經營呢一間加密貨幣交易所
by the way純粹題外話冇其他意思因為我睇趙展彤呢一條友嘅時候順便睇咗viutv嘅全民造星IV因為呢一條友係由全民造星IV出嚟嘅所以我被迫睇咗全民造星IV其實講真viutv全民造星IV嘅主題曲前傳擺到明係抄愛奇藝青春有你3嘅主題曲we rock啦唔使行家都聽得出喇下嘛
對於現在嘅我而言證明我曾經想盡一切辦法去救走依家仲繼續喺jpex玩緊iaia環形套利嘅嗰一班人呢一件事情遠遠比我最後是否能夠成功救到呢一班人呢一件事情來得更加重要
簡單啲嚟講證明我曾經努力去救過佢哋呢一件事情本身係畀最後真係救到佢哋呢一件事情本身嚟得更加重要
因為我唔想做無名英雄無名英雄呢一樣嘢我已經做過好多次我一早已經做到厭曬我一早已經做厭咗今次甚至可以講係以後我都唔會再做無名英雄簡單啲嚟講就係證明我有曾經嘗試去努力夠個人呢一件事情本身遠遠比最後是否真係救到人呢一件事情本身來得更加重要好多人認為我一家食番一都已經畀呢一個社會畀一個現實扭曲咗如果你哋認為呢一種功利主義者係一種扭曲嘅話咁樣我的而且確係畀呢一個社會扭曲咗但係我亦都冇辦法因為我真係冇能力咁樣再次飾演無名英雄呢一個角色將無名英雄呢一個角色繼續做落去
可以話我以後要喺鏡頭面前先至會做善事唔會再喺鏡頭後邊做善事又或者喺冇鏡頭又或者鏡頭熄咗機嘅情況之下做善事雖然咁樣做未必符合好多人嘅普世價值觀但係我咁樣做總比一啲靠呃人錢然後從呃人錢詐騙所得裏邊抽返一小部分出嚟做善事走去派錢畀啲平時坐喺路邊冇仔女關心嘅公公婆婆又或者去深水埗明哥北河燒臘飯店嗰一度買飯票其實佢所謂嘅做善事表面上就喺度做善事實際上就係從詐騙所得當中撥取返一部分錢出嚟去為自己做形象工程幫自己去洗底以方便佢日後可以繼續呃人其實我講緊嘅呢一個人喺幣少爺關梓傑如果大家就留意開幣圈嘅新聞嘅話相信唔需要我多講都知道我喺度講緊邊一個冇錯佢就係幣少爺關梓傑呢一個死人渣騙子
細思極恐jpex透過佢所謂嘅空投jpc幣去收集咗咁多人嘅個人身份證明文件資料去呃咗咁多人乖乖地咁樣交出咗佢哋嘅身份證明文件資料真係唔知道佢到時收集咗咁多個人身份證明文件資料嚟做乜嘢會唔會攞咗呢一啲人嘅個人身份證明文件資料走去幫呢一啲乖乖地咁樣自己身份證明文件嘅人借錢定係做其他犯法嘢真係冇人知道
喺我眼中人生總共可以分為兩種第一種係幣少爺關梓傑呢一啲呃完人之後唔眨眼嘅仆街第二種係嗰一啲畀幣少爺關梓傑呃完之後走去上東張西望佔用大氣電波資源走去報警佔用警力走去搵區議員幫手一齊開記者會用呢一啲公共嘅資源用其他納稅人嘅錢去幫佢哋自己去追討返佢哋喺jpex事件當中嘅損失簡單啲嚟講就係好似亞洲電視咁樣公器私用嘅仆街
有人話救人一命勝造七級浮屠我唔知道呢一句說話真唔真我淨係知道殺死一個好似幣少爺關梓傑呢一啲咁樣嘅壞人對社會嘅貢獻遠勝你去救七個好人
香港政府同埋香港金管局眼白白咁樣睇住jpex呢一場龐氏騙局喺香港玩到咁撚大嘅時候都唔撚去做嘢去主動出手阻止jpex呢一場龐氏騙局繼續去玩落去睇住jpex呢一場龐氏騙局喺香港越玩越大嘅同時乜撚嘢都唔撚做去阻止呢一場龐氏騙局繼續去run落去繼續越玩越大令到將來嘅受害者人數呈指數性上升真係好撚離譜咁樣嘅垃圾監管機構你叫佢食屎啦老實講真係除咗香港之外我真係未見過啲咁撚仆街嘅監管機構
真係未見過一啲咁樣咁成事不足敗事有餘嘅監管機構淨係識得set個八百萬港幣流動資產限制嘅投資加密貨幣門檻出嚟去阻止啲香港人去阻止啲香港嘅後生仔走去投資加密貨幣阻住人哋發達猶如殺人父母咁樣但係叫佢哋去做返啲嘢去保護返香港加密貨幣投資者嘅利益嘅時候就乜撚嘢都做唔到出嚟咁樣嘅監管機構你不如去死啦講真陳德霖同埋李小加呢兩個人我真係寧願佢哋兩個夜晚喺天台曬衫嘅時候唔小心跌咗落樓又或者好似啲差佬掟啲示威者落樓咁樣畀人掟咗落樓好過繼續留喺度獻世每一個月攞幾百萬嘅人工但係就連我呢一個每一個月收入只係得一萬蚊港幣都唔夠嘅人所做到嘅嘢都不如
雖然其實我好多時候已經做到好吃力做到好辛苦做到隻積咁嘅樣做到唔想再做落去但係因為喺沒有接班人暫時未搵到合適的接班人嘅情況之下冇辦法之下唯有繼續做唯有被迫繼續硬著頭皮咁樣做落去
雖然我好多時已經做到唔想再做但係因為冇辦法所以唯有被迫繼續硬著頭皮咁樣做落去
我呢幾年為香港人付出咗咁多為香港呢一個地方付出咗咁多將來等香港成功獨立咗之後我一定會向香港人追討返徵收返至少十億美元嘅抗爭費用
幣少爺關梓傑雖然靚仔當然靚仔啦如果唔靚仔嘅話jpex嘅幕後大老闆都唔會搵佢去做jpex呢一場龐氏騙局嘅門面啦但係冇氣質而且成個人嘅言行舉止非常之塵最大鑊嘅係佢嘅面相係典型嘅賊佬相女人將來嫁男人嘅時候一定要好小心千祈唔可以嫁畀幣少爺關梓傑呢一啲男人揀幣少爺關梓傑呢一啲男人去做老公最後講返一句幣少爺關梓傑呢一種貨色嘅靚仔最多只可以叫做庸脂俗粉冇資格叫做國色天香
姜濤呢一種純陽之軀係女人見到都會流曬口水但係我想同我呢一啲女人講嘅係唔係每一個女人嘅命格裏邊都可以受得住姜濤呢一種純陽之軀除非你係純陰之軀擁有純陰體質純陰命格嘅女人否則我勸你唔好掂姜濤呢一個男仔唔好對姜濤呢一個男仔動歪念否則我勸你盡早打消對姜濤呢一個男仔動歪念嘅想法念頭唔好動姜濤嘅主意因為姜濤呢一種純陽之軀對於一啲並非擁有純陰之軀嘅女人嚟講係補個頭身體會因為承受唔住姜濤體內巨大純陽之氣嘅湧入而暴斃氣絕身亡喺我認識嘅女人當中嘅好多女人嘅命格裏邊根本就承受唔起一副好似姜濤呢一啲咁樣嘅純陽之軀如果夾硬要硬嚟其實只不過係自己喺度找死
如果自己本身命格裏邊承受唔起姜濤呢一副純陽之軀但係卻要夾硬嚟嘅話結果只會係飛娥撲火自取滅亡情況就等於嘗試走去用曬地球嘅水去撲滅滅熄天火即係太陽嘅火太陽嘅核融合反應咁樣結果係啲火都未全部救熄都未埋去開始救火嘅時候啲水都仲未掂到啲火焰嘅時候就已經畀太陽嘅高溫蒸發曬一個唔具有純陰之軀體質嘅女人嘗試去吸姜濤呢一句純陽之軀身體裏邊嘅陽氣嘅話結果就只會係好似我以上講嘅咁
基本法委員會委員劉迺強呢一條友好明顯受過專業嘅廢話訓練上過專業嘅廢話訓練課程如果唔係試問佢點樣可以喺由亞洲會主辦嘅關注香港未來集會上邊講得出如果n加一係多嘅話咁樣n加一都係多㗎if n plus 1 is too much,then n plus 1 is too much呢一番咁有水平嘅廢話
劉亦菲我記得我讀小學嘅時候老師問我如果我將來有一部時光機嘅話我最想回到人生當中邊一個時刻我想講如果我有一部時光機嘅話我會不停咁樣重複又重複咁樣不停回到對你呢一個女人第一次打飛機時候嘅瀕射狀態喺由開始對你打第一次飛機嘅時候同埋對你打飛機打到就嚟射精嗰一刻嗰一瞬間製造一個封閉嘅時間閉環closed circuit令我嘅人生可以不停咁樣喺呢一段時間線裏邊輪迴不停咁樣24小時無間斷咁樣享受著第一次對你打飛機打到瀕射狀態時候嘅性高潮
一聽到冇聲出呢一個咁似幣少爺關梓傑口吻同幣少爺關梓傑啲講嘢口吻似到十足十嘅嘅死mk仔嘅專屬用語就知道嗰一條評論係幣少爺關梓傑開分身account自己嚟回應自己嘅打手留言

Sort:  

Hello btfs!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98