Betterlife The Diary Game By @raizeshan 08-05-2021

in Steemit Tigers3 years ago

اسلام علیکم !

Shop:

بسم اللہ الرحمن الرحیم ۔جیسا کہ دوستو آپ کو پتہ ہے کہ یہ رمضان ہمارا کا مہینہ چل رہا ہے اور اس مہینے میں ہے بہت زیادہ لوگ نماز بھی پڑھتے ہیں اور نماز تراویح بھی ادا کرتے ہیں اور روزے بھی رکھتے ہیں یہ مہینہ بہت ہی عظیم ہو اب تو والا مہینہ ہوتا ہے اس مہینے میں بہت زیادہ ہر انسان نیکی بھی کرتے ہیں اور صدقہ فطرانہ بھی ادا کرتے ہیں
IMG_20210421_130230.jpg

picture:

دوستوں اب ہم چلتے ہیں اپنی پوسٹ کی طرف آج میں صبح سویرے اٹھا ہوں سب سے پہلے میں نے روزہ رکھا روزہ رکھنے کے بعد میں نے قرآن مجید کی تلاوت کی پھر نماز فجر کا ٹائم ہوا پھر اذان ہوئی پھر میں مسجد میں جا کے نماز ادا کی اس کے بعد پھر میں نے قرآن مجید کی کچھ دیر تک تلاوت کی وہاں پے میں کوئی دیر تک ہم سے میں بیٹھ گیا مسجد نے میں ایک میرا دوست آیا اس نے مجھے بتایا کہ آج ہم نے کچھ دیر تک قرآن مجید کی تلاوت کرنی ہے پھر ہم نے سیر کرنے کے لئے چلا جانا ہے پھر میں اور میرا دوست ہم دونوں سیر کرنے کے لیے چلے گئے وہاں پر بہت زیادہ ہرے سرسبز درخت بھی تھے اور پودے بھی تھے اور بہت زیادہ پارکنگ بھی تھی جو کہ مجھے بہت زیادہ پسند آئی جیسا کہ آپ سب کو پتہ ہے کہ صبح سویرے جب انسان اڑتا ہے تو یا ورزش کرتا ہے ورزش کرنے سے انسان صحت مند ہو جاتا ہے اور بہت زیادہ بیماریوں سے بات جاتا ہے اور ورزش کرنے سے ہمیں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے جو انسان ورزش کرتا ہے تو وہ بہت تندرست رہتا ہے ہمیں چاہیے کہ روزانہ کی روٹین پرانے ورژنز کرنی چاہیے اور صحت اور زیادہ سے زیادہ خیال رکھنا چائیے جیسا کہ آپ دیکھ رہے ہیں کچھ ایسے تلخ ہوتے ہیں جو کہ بہت زیادہ پسند ہوتے ہیں اور درختوں سے ہمیں بہت زیادہ سے زیادہ اور کاربن ڈائی آکسائیڈ بھی مہیا ہوتی ہے ۔
IMG_20210421_130221.jpg

IMG_20210421_125830.jpg

MIKMIX-SOFTCANDY:

دوستوں یہ آپ دے سکتے ہیں کیا میں اپنی دکان پر آگیا ہوں اور اس کے بعد میں کچھ دیر تک دکان کی صفائی کرونگا سامان ہے ان کی جگہ پر رکھوں گا جہاں سامان پڑا رہتا ہے یار میرے دوست دیکھ سکتے ہیں کہ یہاں میرے کریانہ مرچنٹ والے دکان ہے جو بہت ہی پیاری ہیں اور جو ہم اسی طرح کی چیزیں رکھی جاتی ہیں جو کہ بچے بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں نو سے یہ آپ دے سکتے ہیں کہ میں کاؤنٹر پہ بیٹھا ہوں اور اس کے بعد میں اپنی دکان کی صفائی کروں گا آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پہ ایک پنکھا چل رہا ہے جو کہ ہمیں بہت زیادہ ہوا بھی دیتا ہے
IMG_20210421_125803.jpg

IMG_20210421_125737.jpg
دو سو اب آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہ آپ سن رہا ہوں جو کہ موسی طرح کی ٹافی بھی ہیں اور اس طرح کے بسکٹ وغیرہ بھی ہیں جو کہ میں اپنی الماریوں میں رکھا جا رہا ہوں جو کہ بہت زیادہ اچھے لگتے ہیں جب کوئی انسان کسی چیز کو جوڑتا ہے تو وہ چیز بہت ہی اچھی اور پیاری لگتی ہے جب انسان کو چیزیں چھوڑ رہا ہے تو سب سے پہلے اس چیز کی صفائی کرتا ہے صاف کرکے الماریوں میں جوڑتا جیسے کہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں اب صفایا کرنے کے بعد آپس میں جوڑ رہا ہوں صفائی نصف ایمان ہے ہمیں چاہئے کہ جہاں کہیں بھی جائیں وہاں آپ سب سے پہلے صفائی کرنی چاہیے پھر بیٹھنا چاہیے
IMG_20210421_125730.jpg

Top-pop:

یہاں پر دو سو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بچوں کے کھانے والی چیزیں آگئی ہیں جو کہ خدا نے تصویر میں دکھائی دے رہی ہیں یہ ٹوپا بچے بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں اور ان سے بہت زیادہ بچوں کو میٹھی چیزیں بھی پسند کرتے ہیں یہ بچے بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں اور یہ بچوں کے پاس ان دیدار چیزیں ہیں جو کہ آپ کو سامنے دکھائی دے رہے ہیں زیادہ تر یہ بولو کا استعمال ہوتا ہے گولے زیادہ طرح ان کو بولا جاتا ہے جو کہ بہت زیادہ بچے شوق سے کھاتے ہیں یہ بچوں کی بہت زیادہ پسندیدہ چیز ہے جو کہ آپ کو سامنے اس تصویر میں دکھائی دے رہی ہے جو کہ ڈبو میں پڑے ہیں یہ بہت اچھے لگتے ہیں اور بہت پیارے ہیں اور ان کی خوشبو بھی بہت اچھی ہوتی ہے
IMG_20210421_125719.jpg

toys:

دو سو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر کھلونے پڑے ہیں جو کہ بچے بہت زیادہ کھلونا سے کھیلتے ہیں اور ان سے فائدہ اٹھاتے ہیں اس طرح کے کھلونے بہت ہی کم پائے جاتے ہیں جو کہ آپ کو سامنے تصویر میں دکھائی دے رہے ہیں اور ان سے میں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے جو انسان بچوں کے لیے چیزیں لاتا ہے تو بچہ بہت زیادہ خوش ہوتے ہیں زیادہ تر بچے کھیلنے والے چیزوں کو پسند کرتے ہیں یہ چیزیں بچوں کو بہت زیادہ اچھی لگتی ہیں جو کہ آپ سامنے دکھائی دے رہی ہیں اس طرح کی چیزیں بہت پیاری ہیں اور دیکھ بھی رہے ہیں اور یہاں پر کچھ ایسی چیزیں پڑی ہیں جو کہ بہت زیادہ بچے ان سے کھیلتے ہیں اور ان سے فائدہ اٹھاتے ہیں جب بچے سکول سے واپس آتے ہیں تو ان چیزوں سے کھیلتے ہیں اور ان سے لطف اندوز بھی ہوتے ہیں یہ چھوٹی چھوٹی چیزیں ہیں جو کہ کھلونوں کے طور پر استعمال کی جاتی ہیں
IMG_20210421_125659.jpg

milkmix-softcandy:

دوستوں یہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بہت زیادہ ٹاپ یا پڑی ہیں وہ بچے بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں اور ان ٹافیاں سے بچے بہت اچھے لگتے ہیں اور زیادہ تر بچوں کے پسندیدہ ہی ہوتی ہیں بچے عطا کیا بہت شوق سے کھاتے ہیں یہاں اور ان سے بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے یا بچے کی پسندیدہ ہوتی ہیں جو کہ اس طرح کے قرض کی ہوتی ہیں
IMG_20210421_125640.jpg

picture:

دوستو یہاں پر آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں خودکرسی پہ بیٹھ گیا ہوں اور کچھ دیر تاکہ میں اپنا سامان کی تیاری کروں گا اور یہاں پر میں ایک بنا رہا ہوں ایک پوسٹ میرے پاس آیا میں نے اس کو سامان دیا اور اس کے بعد میں اپنی کرسی پر بیٹھ گیا یہاں پر میرے پاس ایک پنکھا بھی پڑھا ہے اور چین بھی پڑھی ہے میرے پاس ایک سسٹم نایاب وہ میرے ساتھ ایک چیئر پر بیٹھ گیا اور کچھ دیر تک وہ اپنا سامان لے کر اپنے گھر کی طرف رواں دواں ہو گیا پھر میں فری ہوگیا اور اب میں نے پنکھے کو جلا دیا ہے پنکھا مجھے ہوا دے رہا ہے ہوا بہت ٹھنڈی لگ رہی ہے اور مجھے بہت زیادہ مزہ بھی آرہا ہے اور دوستو میں نے روزے بھی رکھے ہیں جو کہ 30روزوں میں سے پچیس روز ہی میں رہ چکا ہوں اور پانچ روز باقی رہ گئے ہیں
IMG_20210421_125637.jpg

crunch-kimko mix:

دوستوں یہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر نمکو پڑی ہے جو کہ بہت ہی ٹیسٹی اور لذیذ ہوتی ہے ان کو میں سے بہت زیادہ چیز ڈالی جاتی ہیں جیسا کہ میں مثالیں اور نمک وغیرہ اور بہت زیادہ میں چیز نکالی جاتی ہے پھر یہ نمکو بہتی فیسٹیول زید بن جاتی ہے ہے اور یہ بچے بھی بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں اور بڑے بھی بہت شوق سے کھاتے ہیں اور یہ غم کو بہت ہی ٹیسٹی اور لذیذ ہوتی ہے یہ نیم کو کرسچن کو ہے اس نے کھوسہ میں بہت زیادہ پسند کرتے ہیں اور بہت زیادہ لوگ ہیں ان کو کھاتے ہیں اور ان سے فائدہ اٹھاتے ہیں اور لوگ زیادہ تر مسالہ دار چیزوں کا استعمال بھی کرتے ہیں اسی طرح دو سو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہ بہت یہ اچھی ہے لیکن کو اور ان سے میں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے
IMG_20210421_125622.jpg

wafers:

دو صاحب یہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہاں پر ڈاکہ بڑی ہیں جو کہ بچے بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں اور ان کے ساتھیوں سے مختلف طرح کے رنگ کی ہوتی ہیں جو کہ بہت زیادہ اچھی ہیں اور ان سے ہمیں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا دوستو یا پیا کے کافی تعداد میں ڈوبے پڑے ہیں جو ہر طرح کی ٹاپی ان میں ہیں اور یہ بہت اچھی اور پیاری لگ رہی ان سے میں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے اسی طرح 27 دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر ٹافیوں کی بہت زیادہ ڈبے پڑے ہیں جو کہ بہت ہی پیارے لگ رہے ہیں اور ان باتوں سے بہت زیادہ تعداد میں ٹائپ نہیں پڑھی ہیں
IMG_20210421_125613.jpg

teatime:

دوستوں یہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بہت زیادہ بسکٹ پڑے ہیں جو کہ روزمرہ زندگی میں ہم استعمال کرتے ہیں اور مہمانوں کے لیے بھی یہ بیس کوٹ ہم استعمال کرتے ہیں جیسا کہ دوستوں آپ کو دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پے ٹی ٹائم بسکٹ پڑا ہے جو کہ بہت زیادہ تعداد میں ہیں اور ان بسکٹوں سے ہمیں بہت زیادہ پیدا بھی حاصل ہوتا ہے زیادہ تر لوگ ہیں بے شک اللہ کا بہت زیادہ استعمال کرتے ہیں چائے کے ساتھ ہی بس بیٹا بہت ہی ٹیسٹی ہیں اور ان سے ہمیں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے
IMG_20210421_125604.jpg

butter;

دوستو یہاں پر آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بسکٹ پڑا ہے جو کہ بہت ہی دس ہوتا ہے اور پھر بھی اس کو سے میں بہت زیادہ فائدہ حاصل ہوتا ہے یا پی دو سو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بہت زیادہ تعداد میں بسکٹ الماریوں میں کھڑے ہیں جو کہ بہت میٹھے ہوتے ہیں اور لذیذ ہوتے ہیں ان بسکٹوں میں بہت زیادہ چیزیں پائی جاتی ہیں پھر یہ سب تیار ہوتے ہیں جیسا کہ دوستو دیکھ رہے ہیں کہ یہاں ان میں بھی ڈالا جاتا ہے اور میں ڈالا جاتا ہے اور بہت زیادہ ان میں نہیں ڈالے جاتے ہیں اور ان میں پیدا ہوتا ہے اور یہ مشینوں میں تیار کیے جاتے ہیں بسکٹ بھی بہت اچھا اور خوبصورت ہے ان کے ہوتے ہیں
IMG_20210421_125558.jpg

pirates:

یا میرے دوستو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہ آپریٹرز بسکٹ بڑے ہیں جو کہ بہت ہی پیارے ہیں اور ان کی پیکنگ بھی بہت اچھی لگ رہی ہے ان کی پیکنگ سے بہت زیادہ پسند لوگ کرتے ہیں بس کوٹری بسکٹ بہت ہی ہوتے ہیں اور ان میں بہت زیادہ پیدا ہوئے ہوتا ہے جیسا کہ آپ سب کو پتہ ہے کہ رمضان المبارک میں لوگ بہت زیادہ بسکٹ بھی تقسیم کرتے ہیں اور یہ رمضان المبارک میں لوگ اس طرح خیر بھی ادا کرتے ہیں اور ان میں بہت زیادہ پیاس ہوتا ہے جیسے دوست سے آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہ گھر مہمانوں کے لئے استعمال ہوتے ہیں
IMG_20210421_125549.jpg

pride-chocolate:

دوسرے یہاں پہ دے رہے ہیں کہ یہاں پر چاکلیٹ والے بسکٹ پڑے ہیں جو کہ بچے بہت زیادہ شوق سے کھاتے ہیں جیسا کہ دو سو دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر چوکلیٹ والے بہت زیادہ لوگ ہیں چور ڈال کر استعمال کرتے ہیں اور ان سے بہت زیادہ پیدا حاصل ہوتا ہے یہ چوکلیٹ والے کافی تعداد میں پائے جاتے ہیں ہاں چوکر کا بسکٹ ہے میرا پسندیدہ بسکٹ ہے جو کہ میں بہت ہی شوق سے کھاتا ہوں اس طرح کے چاہنے والے بسکٹ بہت داد میں پڑے ہیں جو کہ میں نے بھی ایک ڈبہ اپنے گھر میں رکھا ہوا ہے اور یہ بسکٹ میں روز کی بنیاد روزانہ کی بنیاد پر کھاتا ہوں
IMG_20210421_125537.jpg
دوستوں جیسا کہ میں نے آج آپ کو آپ نے سارا دن کے بارے میں بتایا اور ان میں زیادہ بھی حاصل ہوا مجھے امید ہے کہ یہ پوسٹ میرے دوستوں کو اچھی لگی ہو گی اور ان سے بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوا ہوگا جیسا کہ دوست آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر فطرہ کے بسکٹ وغیرہ اور گھر میں پڑی ہیں جو پیسے آپ کو میں نے ان کا نظارہ بھی کروایا مجھے امید ہے کہ دوستوں کو یہ میری پوسٹ اچھی لگی ہو گی اور اس کو پسند بھی کریں گے اور لطف اندوز بھی ہوئے ہوں گے آپ ملتے ہی دوستوں اگلی پوسٹ پہ دعاؤں میں یاد رکھنا ۔

Sort:  

Bahut acchi hai aur aur mujhe pasand bhi I hai

Thanks you.

Very nice post l like it very much@raizeshan.

Thanks you.

Wow wonderful diary post dear fellow as you have explained your whole day at the super store step by step with the help of pictures

Nice post i like it very much.

Very nice post I like it very much @raizeshan

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60535.76
ETH 2598.15
USDT 1.00
SBD 2.54