Betterlife the diarygame by @mohammadramzan 20 6-2021

اسلام علیکم !
جیسا کہ دوستو آپ جانتے ہیں کہ میں صبح سویرے اٹھ اور میرے گھر کے سامنے ایک بار پھر رہے میں میں نے نماز ادا کی جماعت کے ساتھ نماز ادا کی اور پھر میں مسجد میں سے فرمائے کہ پارک علاج کے لئے چلا گیا اور میں پارک میں گیا وہاں میں مہنگائی بہت سے خوبصورت پھول بھی دیکھیں گے میں اور میرا دوست علی ذیشان اور ہم نے مل کر پارک میں موجود بھی کی اور بہت سی انجوائے کی ورزش کرنے کا بعد میں ہم گھر واپس آیا ہوں ناشتہ کیا ناشتہ کرنے کے بعد پھر ہم کام پر چلے گئے
FB_IMG_1624170905872.jpg
دوستو آپ کو اس تصویر میں جو نظر آ رہے ہیں جو کہ بہت ہی خوبصورت اور اس کا پودا میں بہت ہی خوبصورت اس کا دوست بھی بہت اچھا ہے اس کا رنگ بھی کالے کلر کا ہے اس پودے کے پتے بھی پتیاں بھی بہت ہی چوری خوبصورت ہوتی ہیں اور ان کی لکیر میں بہت خوبصورت ہوتی ہیں ان کے پر چھوٹے چھوٹے الٹا لگائے جاتے ہیں جو کہ اس پودے کو عزت ہو ایزی پودا بہت ہی خوبصورت اور میٹھا پھل ہے اور اس کا پھل موتی بیٹھا ہوتا ہے آپ کو اس پر ذرا آگے بھی جاؤ نظر آرہے ہیں وہ کھٹے ہوتے ہیں
FB_IMG_1624170934213.jpg

دوستو آپ کو ایک نیچے بہت سی خوبصورت پھولوں والا پودا نظر آرہا ہے یوکے بہت ہی خوبصورت ہے خوبصورت دنیا کی بیوی خوبصورت لگ رہا ہے پودا اس کی پتیاں بھی بہت چھوٹی چھوٹی اور گول دائرے کی شکل میں ہیں جو کہ بہت ہی خوبصورت لگ رہے ہیں اور اس پودے کا گلدان بھی بہت ہی خوبصورت ہے جو کے ثبوت دے اس کے اوپر بہت ہی پہلا ہوا ہے کی کہانی بھی بہت چھوٹی ہے
FB_IMG_1624171016624.jpg
تو آپ کو ایک پودا بہت ہی خوبصورت ہے اس تصویر میں نظر آرہا ہے جو کہ بہت ہی خوبصورت ہے اس پودے پر لمبے لمبے دے کول اور بھی ہیں جو کہ بہت ہی خوبصورت ہیں کوہ و بیاں ہے جو بہت خوبصورت لگتا ہے اور اس میں یہ بہت ہی جاتا ہے
FB_IMG_1624171030441.jpg
امید ہے کہ میرے دوستوں کو میری پوسٹ تو یہ بہت ہی خوبصورت اور اچھی لگی ہو گی کہ میں میرے دوست بھی صاحب بہت اچھے ہوں گے آپ سب دوستوں میں نے آپ کو آپ کی آج کی سارے دن کی ڈائری کے گئے میں برائیاں اور فوٹوگراف کے بیان میں بتایا
Specialthank
@mohammadfaisal
Regrad
@mohammadramzan

Sort:  

You have very good and your photo is very good for you too

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45