thediarygame pakistan steemexclusive photography

in Steemit Tigers3 years ago

Dear friends hope you all do well.I am also well.
Assalamu-o-Alaikum my dear friends!
I hope you all will be fine and enjoying the good health by the the grace of Almighty Allah.Allah is the one who has never keep rewards of anyone but it is on the time not before the time.Today i got up early in the morning and first done my fajor prayer and after this i go for a walkand took some exercise.Exercise make us more strong and healthy.After walk i came back home and the breakfast is ready.I eat my breakfast.Venus, after having breakfast, friends, I brought my brother Brought the parrot in my house, playing with him, started playing. You can see the picture of office parrot present in picture number one below.

20210419_062609.jpg

پیارے دوست امید کرتے ہیں کہ آپ سب اچھا کریں گے۔ میں بھی ٹھیک ہوں۔
میرے پیارے دوست اسلم او ایلیکم (السلام وعلیکم)
مجھے امید ہے کہ اللہ سبحانہ و تعالٰی کے فضل و کرم سے آپ سب ٹھیک ہو جائیں گے اور اچھی صحت سے لطف اندوز ہوں گے۔ اللہ وہ ہے جس نے کبھی کسی کا صلہ نہیں رکھا لیکن یہ وقت سے پہلے نہیں وقت پر ہے۔ آج صبح سویرے میں اٹھ گیا اور پہلے میری فجر کی نماز ادا کی اور اس کے بعد میں واکینڈ کے لئے چلا گیا۔ کچھ ورزش کی۔ ورزش ہمیں مزید مضبوط اور صحتمند بنائے۔ واک کے بعد میں گھر واپس آیا اور ناشتہ تیار ہے۔ میں اپنا ناشتہ کھاتا ہوں۔ وینس ، ناشتہ کرنے کے بعد ، دوست ، میں اپنے بھائی کو اپنے گھر میں طوطا لایا ، اس کے ساتھ کھیلنا ، کھیلنا شروع کیا۔ آپ نیچے تصویر نمبر ایک میں موجود آفس طوطے کی تصویر دیکھ سکتے ہیں۔

dear Friends,This is a parrot and is about 2 years of age. An innocent word is a cute parrot with a safe of color and a parrot hearer.As I told you, this parrot is 2 years old and my brother-in-law has given it to him as a gift. This parrot is very special to my brother because his daughter plays my niece with it. This parrot also speaks and tries to understand everything, but could not be fully prepared yet.Yes, my picture is towards men in which there is a lot of interest in playing along with Parrot for housing Uttar Pradesh and there are many people and it makes me very much like to play with me.

20210419_065427.jpg

پیارے دوستو ، یہ توتا ہے اور اس کی عمر تقریبا 2 2 سال ہے۔ ایک معصوم لفظ ایک پیارا طوطا ہے جس کا رنگ محفوظ ہے اور ایک طوطا سنایا ہے۔ جیسے ہی میں نے آپ کو بتایا ، یہ طوطا 2 سال کا ہے اور میری بھابی نے اسے بطور تحفہ دیا ہے۔ یہ طوطا میرے بھائی کے لئے خاص ہے کیونکہ اس کی بیٹی اس کے ساتھ میری بھانجی کا کردار ادا کرتی ہے۔ یہ طوطا بھی بولتا ہے اور ہر چیز کو سمجھنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن ابھی تک پوری طرح سے تیار نہیں ہوسکا۔ ہاں ، میری تصویر مردوں کی طرف ہے جس میں اتر پردیش کی رہائش کے لئے طوطے کے ساتھ کھیلنا بہت دلچسپی رکھتا ہے اور بہت سارے لوگ ہیں اور یہ بناتا ہے مجھے اپنے ساتھ کھیلنا پسند ہے۔

Jagjit is playing with me. If you tell me in this picture, you have seen it and I hope you will enjoy it too.Dear friend then climbed on to the roof of my house for fresh air There I saw that the exercise was very old, just think that I was before my childhood, now it looked very green and beautiful. I liked this application very much. I thought why don't I take a picture of him.Which I definitely want to share with you friends This high and old tree.The length of this tree is about 14 feet.I hope you enjoy it from the side of the tree.Now let us go to this picture of the tree.

20210419_063101.jpg

جگجیت میرے ساتھ کھیل رہا ہے۔ اگر آپ مجھے اس تصویر میں بتائیں ، تو آپ نے اسے دیکھا ہوگا اور مجھے امید ہے کہ آپ بھی اس سے لطف اٹھائیں گے۔ پیارے دوست اس کے بعد تازہ ہوا کے لئے میرے گھر کی چھت پر چڑھ گئے ، میں نے دیکھا کہ ورزش بہت پرانی تھی ، ذرا سوچئے کہ میں تھا میرے بچپن سے پہلے ، اب یہ بہت ہی سبز اور خوبصورت نظر آرہی تھی۔ مجھے یہ اطلاق بہت پسند آیا۔ میں نے سوچا کہ میں اس کی تصویر کیوں نہیں کھینچوں گا۔ کیوں کہ میں یقینی طور پر آپ کے ساتھ دوستوں کے ساتھ یہ اونچا اور پرانا درخت بانٹنا چاہتا ہوں۔ اس درخت کی لمبائی تقریبا 14 14 فٹ ہے۔ مجھے امید ہے کہ آپ اسے درخت کے کنارے سے ہی لطف اٹھائیں گے۔ اب ہم اس درخت کی تصویر پر جائیں۔

I took this picture this morning in the morning.In this picture, you will also see the huts of nomadic people at the bottom. Which is the book behind our house.With this, when I moved to the other side of my house, I also considered it appropriate to make a draft picture of the present of the house of my master Mohammadram Mohammad Azam Saheb, because it was also the specialty of his rebellion that his leaves were visible to me. I love the color of these leaves and I thought why not take a picture of this tree too.I hope you feel great seeing this picture.Let's now move on to the other picture on my other side

20210419_063121.jpg

میں نے آج صبح یہ تصویر تصویر بنوائی۔ اس تصویر میں ، آپ کو نیچے دیئے گئے خانہ بدوش افراد کی جھونپڑیاں بھی نظر آئیں گی۔ ہمارے گھر کے پیچھے کون سی کتاب ہے۔ اس کے ساتھ ہی ، جب میں اپنے گھر کی دوسری طرف چلا گیا تو ، میں نے اپنے آقا محمدرمحمد اعظم صاحب کے گھر کی موجودگی کی ڈرافٹ تصویر بنانا بھی مناسب سمجھا ، کیونکہ یہ بھی تھی اس کی سرکشی کی خصوصیت کہ اس کے پتے مجھ پر دکھائی دے رہے تھے۔ مجھے ان پتیوں کا رنگ پسند ہے اور میں نے سوچا کہ اس درخت کی تصویر بھی کیوں نہ لیجئے۔ مجھے امید ہے کہ آپ اس تصویر کو دیکھ کر بہت اچھا محسوس کریں گے۔ اب میری دوسری طرف کی دوسری تصویر کی طرف چلیں۔

After this I got down from the roof of my house and headed towards my breakfast. .After having breakfast of dear friends, I left my house for my work.In the meantime, my brother was sorry that you first go to your father and send him home to have breakfast. According to the name, he came to the shop at the same shop and told his brother that the people of the house have told you to have breakfast and have it as they did not keep fast today. After passing for a while, I took my brother to call.He told me that he would leave for the shop after bathing, and after 15 minutes he reached the shop as he said.After this I left to go over to my shop My shop is about 1 km from my house, what is the flow, so we were looking for a ride for it but no one gave me a lift.Being late I thought, why don't I just start walking, maybe someone can give me a lift on the way By doing this a friend took me on the way.And he gave me a lift and took me to my shop.I reached there and saw that there are only two disciples present there who are busy working, they were happy in the cleanliness of the shop, etc. When I asked, he called me my welcome and called me a salute and became busy with his work. Meanwhile, my master Ustad Mohatram also brought Tasharif and he told me that there is a salwar who has to do lotus and after that you have to press a shirt and start sewing your shirt. According to her, I first completed a salwar, after that, after pressing Bucharum, then I moved towards my shirt. Al Hamdulillah I started to finish my shirt because I had tried my shirt in the night and started sewing my shirt and right after 15:20 minutes I finished it by stitching it all together.
You can see the photo of this shirt legally below Which I decided to do well over a long period of time My photos of this practice are urgent.Let's move towards our picture that I made by stitching the shirt.

20210419_102912.jpg

اس کے بعد میں اپنے گھر کی چھت سے نیچے اترا اور اپنے ناشتے کی طرف بڑھا۔ .پہارے دوستوں کا ناشتہ کرنے کے بعد ، میں اپنے کام کے لئے اپنا گھر چھوڑ گیا۔ اسی اثناء میں ، میرے بھائی کو افسوس ہوا کہ آپ پہلے اپنے والد کے پاس جائیں اور اسے ناشتہ کرنے کے لئے گھر بھیج دیں۔ نام کے مطابق ، وہ اسی دکان پر دکان پر آیا تھا اور اپنے بھائی سے کہا تھا کہ گھر کے لوگوں نے آپ کو ناشتہ کرنے کو کہا ہے اور آج کے روزہ نہیں رکھے جانے کی وجہ سے وہ کھا.۔ تھوڑی دیر گزرنے کے بعد ، میں اپنے بھائی کو فون کرنے کے لئے لے گیا۔ اس نے مجھے بتایا کہ وہ نہانے کے بعد دکان کے لئے روانہ ہوجائے گا ، اور 15 منٹ کے بعد اس نے کہا کہ دکان پر پہنچا۔ اس کے بعد میں اپنی دکان پر جانے کے لئے روانہ ہوا میرے گھر سے 1 کلومیٹر دور ہے ، کیا بہاؤ ہے ، لہذا ہم اس کے لئے سواری تلاش کر رہے تھے لیکن کسی نے مجھے لفٹ نہیں دی۔ دیر سے سوچا کہ میں کیوں نہیں چل سکتا ہوں ، شاید کوئی مجھے دے سکے راستے میں لفٹ یہ کام کرتے ہوئے ایک دوست مجھے راستے میں لے گیا۔ اور اس نے مجھے لفٹ دی اور مجھے اپنی دکان پر لے گیا۔ میں وہاں پہنچا اور دیکھا کہ وہاں صرف دو شاگرد موجود ہیں جو کام میں مصروف ہیں ، وہ اس میں خوش تھے جب میں نے پوچھا تو اس نے مجھے میرا استقبال کیا اور مجھے سلام کہا اور اپنے کام میں مصروف ہوگئے۔ اسی دوران میرے آقا استاد محرم بھی تشریف لے کر آئے اور انہوں نے مجھے بتایا کہ یہاں ایک سلوار ہے جسے کمل کرنا ہے اور اس کے بعد آپ کو قمیض کو دبانا ہوگا اور اپنی قمیص سلائی شروع کرنی ہوگی۔ ان کے مطابق ، میں نے پہلے سلور مکمل کی ، اس کے بعد ، بخارم دبانے کے بعد ، پھر میں اپنی قمیض کی طرف بڑھا۔ الحمدداللہ میں نے اپنی قمیض ختم کرنا شروع کردی کیونکہ میں نے رات کو اپنی قمیض آزمائی تھی اور اپنی قمیص سلائی کرنا شروع کردی تھی اور ٹھیک 15 منٹ کے بعد میں نے یہ سب مل کر سلائی کرکے ختم کیا۔
آپ اس شرٹ کی تصویر کو قانونی طور پر نیچے دیکھ سکتے ہیں جس نے میں نے طویل عرصے سے اچھی کارکردگی کا فیصلہ کیا ہے میری اس مشق کی تصاویر اشد ضروری ہیں۔ ہماری تصویر کی طرف چلیں جو میں نے قمیض کو سلائی کرکے بنائی ہے۔

Jeans are parts of a shirt that were pre-made.And some of these are ready and you can see in the shape of one arm.After this go to the other Vidyadhar Part of Tamizh .

20210419_102827.jpg

جینز ایک قمیض کے وہ حصے ہیں جو پہلے سے بنی ہوئی تھیں۔ اور ان میں سے کچھ تیار ہیں اور آپ ایک بازو کی شکل میں دیکھ سکتے ہیں۔ اس کے بعد دوسرے صحرا میں چلے جائیں۔

Now you can see this college that one side present in it is ready and its color and one side remain in preparation.

20210419_105548.jpg

اب آپ یہ کالج دیکھ سکتے ہیں کہ اس میں موجود ایک طرف تیار ہے اور اس کا رنگ اور ایک رخ تیاری میں باقی ہے۔

This picture is of this side which is going to be ready and you are also ready to be stitched with the shirt only.

20210419_105642.jpg

یہ تصویر اسی طرف کی ہے جو تیار ہونے جارہی ہے اور آپ بھی صرف شرٹ کے ساتھ سلائی کے لئے تیار ہیں۔

Define system is the top 10 which I have prepared with my own hands and it is fun that this shirt is from my friend Osama.

20210419_191109.jpg

ڈیفائن سسٹم سرفہرست 10 ہے جسے میں نے اپنے ہاتھوں سے تیار کیا ہے اور خوشی ہے کہ یہ قمیض میرے دوست اسامہ کی ہے۔

The Punjabi kameez blesthaphal is completely ready and you made a picture before packing in Jain. I thought why tell me if there was any deficiency in it, then please tell me and I will remove the shortcomings. After doing Suryavansham Lotus, I opened my mobile phone and I learned something from her aunt that I would definitely like to share with you and I hope that you guys will also like a lot of things and you will have some information. Friends will like to continue my post and I will definitely be an apprentice too, let's go to my other

پنجابی قمیض بلیسٹفل مکمل طور پر تیار ہے اور آپ نے جین میں پیک کرنے سے پہلے ایک تصویر بنائی ہے۔ میں نے سوچا کیوں مجھے بتائیں کہ اگر اس میں کوئی کمی ہے تو براہ کرم مجھے بتاو اور میں کوتاہیاں دور کردوں گا۔ سوری وینشام لوٹس کرنے کے بعد ، میں نے اپنا موبائل فون کھولا اور میں نے اس کی خالہ سے کچھ سیکھا جو میں یقینی طور پر آپ کے ساتھ بانٹنا چاہوں گا اور مجھے امید ہے کہ آپ لوگ بھی بہت سی چیزیں پسند کریں گے اور آپ کو کچھ معلومات حاصل ہوں گی۔ دوستو اپنی پوسٹ کو جاری رکھنا پسند کریں گے اور میں بھی یقینا. ایک اپرنٹیس بن جاؤں گا ، آئیے اپنے دوسرے ساتھ چلیں

Manala, off the day in my life.
منالہ ، میری زندگی میں دن سے دور۔
Today is the lesson of my life
آج میری زندگی کا سبق ہے
1)Release of friendship
Buzdil's friendship
Meaningless relationship
Lack of enmity (Low container enmity)
Keep Allah safe in all circumstances.

  1. Earnestly beg for openness.
    Rasulallah Sallallahu Alaihi Wasallam made Irshad,
    When some of you ask for something, then ask for a workout because it is asking or questioning its benefits from Jani Allah Ta'ala.
  2. Do you know?
    The most commonly used word in the Quran Majid is alif and the least used word is ظ۔
    4)Do you know ?
    Sweat does not pick up the phone Because It has no sweat The sweat gusts play an important role in keeping the jind soft. This is why our hot cheers become quick.

Dear friends, another important method is that you will be very happy to know and you will be happy. Do you know that

  1. If the eagle is put on the human eye, then One can see 10 from a 10-storey building One can see the pick and see on An aunt.
    6)Dear friends that you know?
    Present on play cards
    Club Diamonds and Lakes Speed Aim of Fodder used to show Nasser the number 1 air 2The fire 3 Water And number 4 makes a realization of the land.

Dear friends do you know ?
The use of black mother topped in Quran Majid is two times Has happened.

  1. دوستی کی رہائی
    بزدل کی دوستی
    بے معنی تعلق
    دشمنی کا فقدان (دشواری کا کم ہونا)
    اللہ کو ہر حال میں سلامت رکھے۔
  2. دل کھول کر دعائیں مانگیں۔
    رسول اللہ صل اللہ علیہ والہ وسلم نے ارشاد بنایا ،
    جب آپ میں سے کچھ آپ سے کچھ مانگتے ہیں تو پھر ورزش کے لئے پوچھیں کیونکہ وہ جانی اللہ طلالہ سے اس کے فوائد پوچھ رہی ہے یا اس پر سوال کررہی ہے۔
  3. کیا آپ جانتے ہیں؟
    قرآن مجید میں سب سے زیادہ استعمال ہونے والا لفظ الف ہے اور کم سے کم استعمال شدہ لفظ ظ۔
  4. کیا آپ جانتے ہیں؟
    پسینے سے فون نہیں اٹھتا کیوں کہ اس میں پسینہ نہیں ہوتا پسینے کے آنسوں جند کو نرم رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ہمارے گرم خوشامدی جلدی ہوجاتے ہیں۔

عزیز دوستو ، ایک اور اہم طریقہ یہ ہے کہ آپ جان کر بہت خوش ہوں گے اور آپ خوش ہوں گے۔ کیا آپ جانتے ہیں؟
)) اگر عقاب کو انسان کی آنکھ پر ڈالا گیا ہے تو ، 10 منزلہ عمارت میں سے کوئی 10 دیکھ سکتا ہے ، کوئی ماسی کو اٹھا کر دیکھ سکتا ہے۔

  1. پیارے دوست جو آپ جانتے ہو؟
    پلے کارڈز پر پیش کریں
    چارہ کا کلب ہیرے اور جھیلوں کی رفتار کا مقصد ناصر کو نمبر 1 ہوا دکھایا کرتا تھا 2 آگ 3 پانی اور نمبر 4 زمین کا احساس کراتا ہے۔

پیارے دوست کیا تم جانتے ہو؟
قرآن مجید میں سیاہ فام ماں کا استعمال دو بار ہوا ہے۔

And with this my day has passed, so I thought why don't I make a picture of the sun sinking temple in the passing day and you share the truth.You dear friends, now I see my last picture which is the importance of 1st day munmun of my day. That i made in the daytime When the sun was setting.

20210316_174755.jpg

اور اس کے ساتھ ہی میرا دن گزر گیا ہے ، لہذا میں نے سوچا کہ گزرتے دن میں سورج ڈوبتے ہوئے مندر کی تصویر کیوں نہیں بناتا اور آپ سچ کہتے ہیں۔ پیارے دوستو ، اب میں اپنی آخری تصویر دیکھ رہا ہوں جو پہلی تاریخ کی اہمیت ہے میرے دن کا دن یہ میں نے دن کے وقت بنایا جب سورج غروب ہورہا تھا۔

Khuda Hafiz bless you all by allah.
Goodbye.
خدا حافظ آپ سب کو اللہ پاک کی رحمت کرے۔
خدا حافظ.

Special Mention Too
@booming01.
@booming02.
@booming03.
@steemittiger.

Sort:  

You have prepared the post very well. In it you have said that you have a parrot. Your sister-in-law has told you to tell me. Believe me, you have prepared your post and it is very good because the gift is small. Be it a big gift

thanks for seeing my post

OK BRO

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65051.86
ETH 3163.86
USDT 1.00
SBD 2.54