My Today's Photography by @bhaiaslam 04/03/2021

in Steemit Tigers4 years ago

Dear Steemians,

Assalam-o-Alaikum! Friends I hope you will very well.I got up early in the morning.I make my ablution and went to Masjid to offer Fajar prayer.After saying prayer I recite Holy Quran and went for a morning walk.Beautiful fields were waving around me and I got excited to look them.After one an hour I came back to my home and took bath.After taking bath I take my breakfast with bread,egg and tea.After finshing meal I went to my workplace where I work.
السلام و علیکم! دوستو مجھے امید ہے کہ آپ بہت اچھے ہوں گے۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ میں نے وضو کیا اور قرآن پاک کی تلاوت کرنا شروع کردی۔ تب میں امام کے کام سنتا ہوں جو یہ کہہ رہے تھے کہ اوہ لوگو مسجد میں نماز کے لئے آو کیونکہ یہ ہمارا مذہبی فریضہ اور نماز اللہ کے بہت قریب ہے۔ میں اٹھ کر نماز پڑھنے کے لئے مسجد میں گیا۔ میں نے دعا کی اور دعا کے بعد میں واپس اپنے گھر آیا اور قرآن پاک کی تلاوت کی۔ میں نے غسل کیا اور اپنے کپڑے بدلے اور اپنے کام کی جگہ پر گیا جہاں میں کام کرتا ہوں.
1.jpeg

Today I came back and went to the fields and took this nice photopraphy.It is realy amazing photography and I liked it very much.In this picture we can look a beautiful view of fields of my area and thee fields are very beautiful.These fields has large number of plants of corn and corn is very important field for this country and our country based on it and it is very essential for all human being.We make many things from corn and corn is very essential and full of nutrations.In this picture we can also see that corn is growing at large scale and it is looking so much beautiful and much amazing.It is very useful for human body and provide us hundred of nutration and it is part of my today's photography.You know what is importance of talent and it is very important to creat human personality.It is very important that we show our talent to other peoples.It is a most powerful thing and its power is so much it can make us famous in world.You know that talent is no inheritance of anyone.Anyone could achieve it and anyone can lost it.You know that Pakistan has much talent and its public is so intelligent.But they use talent in negative work and there is very low number of peoples of Pakistan who use talent in positive things.Peoples of my are have much talent and they are very genius.They creat new and deffirent ideas to cut grass and they repair there out of order things own their own.But public of my village also use talent in negative work.I know to my some friends which have much talent like my one friend is best video editor and picture editor and he has not any education of editing.My one friend is best computer machinic and he repair his computer own there own.My hobby is photography and I took any photos where I looked some beautiufl and nice scenes and I loved photography.You know that photograpphy has much demand in our world and it is very nice hobby for me.I have not and DSLR camera but I take beautiful photos from my mobile camera.
آج میں واپس آیا اور کھیتوں میں گیا اور یہ اچھی فوٹو گرافی لی۔ یہ واقعی حیرت انگیز فوٹوگرافی ہے اور مجھے یہ بہت پسند آئی ہے۔ اس تصویر میں ہم اپنے علاقے کے کھیتوں کا ایک خوبصورت نظارہ دیکھ سکتے ہیں اور آپ کے کھیت بہت خوبصورت ہیں۔ مکئی اور مکئی کے پودوں کی ایک بڑی تعداد اس ملک اور اس کی بنیاد پر ہمارے ملک کے لئے بہت اہم فیلڈ ہے اور یہ تمام انسانوں کے لئے بہت ضروری ہے۔ ہم مکئی اور مکئی سے بہت سی چیزیں بناتے ہیں۔ یہ بہت ضروری ہے اور اس سے بھرپور ہے۔ اس میں تصویر ہم یہ بھی دیکھ سکتے ہیں کہ مکئی بڑے پیمانے پر بڑھ رہی ہے اور یہ بہت خوبصورت اور بہت ہی حیرت انگیز نظر آرہی ہے۔ یہ انسانی جسم کے لئے بہت مفید ہے اور ہمیں سو غذائیت فراہم کرتا ہے اور یہ میری آج کی فوٹو گرافی کا حصہ ہے۔ آپ جانتے ہو کہ کیا اہمیت ہے ٹیلنٹ کی اور انسانی شخصیت کی تخلیق کرنا بہت ضروری ہے۔ یہ بہت ضروری ہے کہ ہم اپنی صلاحیتوں کو دوسرے لوگوں کو دکھائیں۔ یہ ایک بہت ہی طاقتور چیز ہے اور اس کی طاقت اتنی ہے کہ یہ ہمیں دنیا میں مشہور کر سکتی ہے۔ آپ جانتے ہو کہ ٹیلنٹ ہے کسی کی میراث نہیں۔ کوئی بھی کوئی اس کو حاصل کرسکتا ہے اور کوئی اسے کھو سکتا ہے۔ آپ جانتے ہو کہ پاکستان میں بہت زیادہ صلاحیت ہے اور اس کی عوام بہت ذہین ہے۔ لیکن وہ منفی کاموں میں ہنر کو استعمال کرتے ہیں اور پاکستان کے بہت کم لوگ ہیں جو مثبت چیزوں میں صلاحیتوں کا استعمال کرتے ہیں۔ میری صلاحیتوں میں بہت زیادہ صلاحیت ہے اور وہ بہت ذہین ہیں۔ وہ گھاس کاٹنے کےلئے نئے اور مکروہ خیالات تخلیق کرتے ہیں اور وہ وہاں آرڈر کی بنا پر مرمت کرتے ہیں اور اپنی چیزیں خود ہی رکھتے ہیں۔ لیکن میرے گاؤں کے عوام بھی منفی کام میں ہنر استعمال کرتے ہیں۔ میں اپنے کچھ دوستوں کو جانتا ہوں جس میں بہت زیادہ ٹیلنٹ ہے جیسے میرا ایک دوست بہترین ویڈیو ایڈیٹر اور تصویر ایڈیٹر ہے اور اس میں ترمیم کی کوئی تعلیم نہیں ہے۔ میرا ایک دوست بہترین کمپیوٹر مشین ہے اور وہ اپنے کمپیوٹر کی خود مرمت کرتا ہے۔ میرا شوق فوٹوگرافی ہے اور میں نے جہاں بھی فوٹو کھینچ لیا میں نے کچھ خوبصورت اور خوبصورت مناظر دیکھے اور مجھے فوٹو گرافی پسند تھی۔ آپ جانتے ہو کہ فوٹوگرافی کی ہماری دنیا میں بہت زیادہ مانگ ہے اور یہ میرے لئے بہت اچھا مشغلہ ہے۔ مجھے اور ڈی ایس ایل آر کیمرا نہیں ہے لیکن میں اپنے موبائل کیمرے سے خوبصورت تصاویر کھینچتا ہوں۔

2.jpeg

It is view of a beautiful photography of my village in which we can look a beautiful view of plant of crop and it is a beautiful photography.It is one of the most beautiful and nice view and it is my talent and I'm struggling improvement in my hobby and I hope that one day I'll improve it.In this picture we can see that it is most beautiful and nice view of crop.We use it as meal of pets and it is very useful and it has many essentail nutrations for animals.It is fresh and new grow grass and many farmers use it for their animals and animals like it so much.
یہ میرے گاؤں کی ایک خوبصورت فوٹو گرافی کا نظارہ ہے جس میں ہم فصل کے پودوں کا ایک خوبصورت نظارہ دیکھ سکتے ہیں اور یہ ایک خوبصورت فوٹو گرافی ہے۔ یہ ایک خوبصورت اور عمدہ نظارہ ہے اور یہ میری صلاحیت ہے اور میں بہتری کی جدوجہد کر رہا ہوں۔ میرے شوق میں اور میں امید کرتا ہوں کہ ایک دن میں اس میں بہتری لوں گا۔ اس تصویر میں ہم دیکھ سکتے ہیں کہ یہ فصل کا سب سے خوبصورت اور عمدہ نظارہ ہے۔ ہم اسے پالتو جانوروں کے کھانے کے طور پر استعمال کرتے ہیں اور یہ بہت مفید ہے اور اس میں بہت ساری غذائیں ہیں جانوروں کے لئے۔ یہ تازہ اور نئی اگنے والی گھاس ہے اور بہت سے کسان اپنے جانوروں اور جانوروں کےلئے اس کو اتنا پسند کرتے ہیں۔
3.jpeg

In this picture we can also look a beautiful and nice view of field of crop.Crop is very useful for all animals and I took this photo when I was wandering in field of crop because crop is nice and fresh.I took his photo with great care and love because it is my hobby.I focus my obile camera on one place and then I captured this nice moment carely.It was a beautiful scene for me and I took this picture then when sky was clear and silence was everywhere.I took near and fear to me but any one not found.It was much beautiful and natural scene and I was delighted to see this happy scene.
اس تصویر میں ہم فصل کے کھیت کا ایک خوبصورت اور عمدہ نظارہ بھی دیکھ سکتے ہیں۔ فصل تمام جانوروں کےلئے بہت مفید ہے اور میں نے یہ تصویر اس وقت لی جب میں فصل کے کھیت میں گھوم رہا تھا کیونکہ فصل اچھی اور تازہ ہے۔ میں نے اس کی تصویر بڑی زبردست کے ساتھ لی دیکھ بھال اور پیار کیونکہ یہ میرا شوق ہے۔ میں نے اپنے شوق والے کیمرے کو ایک ہی جگہ پر مرکوز کیا اور پھر میں نے اس اچھے لمحے کو پوری توجہ سے قید کیا۔ یہ میرے لئے ایک خوبصورت منظر تھا اور میں نے اس تصویر کو اس وقت لیا جب آسمان صاف تھا اور ہر طرف خاموشی تھی۔ میں نے لیا مجھ سے قریب اور مجھ سے ڈر لیکن کوئی نہیں ملا۔ یہ بہت خوبصورت اور قدرتی منظر تھا اور مجھے یہ خوش کن منظر دیکھ کر خوشی ہوئی۔
4.jpeg
It is view of most beautiful tree and it is top list photo of my photography.It is a monderful and nice scene.It is realy beautiful tree and I took this picture as my nice and beloved photography.It is very beloved to me and I entered in my top list photos.It is a wonderful scene and it has many debated you that it is really nice and I liked it so much.It was a beloved scene for me.
یہ انتہائی خوبصورت درخت کا نظارہ ہے اور یہ میری فوٹو گرافی کی ٹاپ لسٹ فوٹو ہے۔ یہ ایک حیرت انگیز اور عمدہ منظر ہے۔ یہ واقعی خوبصورت درخت ہے اور میں نے یہ تصویر اپنی اچھی اور پیاری فوٹو گرافی کے طور پر لی ہے۔ یہ مجھے بہت محبوب ہے۔ میری ٹاپ لسٹ فوٹو میں داخل ہوا۔ یہ ایک حیرت انگیز منظر ہے اور اس سے بہت سے لوگوں نے آپ پر بحث کی ہے کہ یہ واقعی اچھا ہے اور مجھے یہ بہت پسند آیا۔ یہ میرے لئے ایک محبوب منظر تھا۔
Hope you will like this post.We will meet again tomorrow same at same time.

Goodbye

امید ہے کہ آپ کو یہ پوسٹ پسند آئے گی۔ ہم کل دوبارہ اسی وقت ملیں گے۔

خدا حافظ

Special Mention

@mohammadfaisal

Cc

@steemcurator01

@steemcurator02

@steemcurator03

@steemcurator04

Your loving steemian

@bhaiaslam

#photography #steemittiger #steemexclusive #betterlife #steem-promo #pakistan

All steem 3.gif

Sort:  

Sir your post of your photographi in our field is very beautiful and amazing and your area is very cute i like very much sir you work is very well good luck

What is the matter that you have taken such a beautiful picture of water that the heart wants to reach there now and see it in reality, you have posted a very beautiful post, keep this work going.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83