Club100//Un Encuentro entre Steemians /A meeting between Steemians por @baycan.

in Steem Venezuela2 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

Bugün sizlerle steem engagement2 kapsamında steemvenuzuelle topluluğu tarafından düzenlenen, stemian arkadaşınla toplantı konulu yarışmaya katılmak için yazıyorum.

IMG20190628222605.jpg

Sevgili @uzercanan arkadaşım O zamanlar oturduğum Erdek ilçesine geldiğimde çekildiğimiz mutlu anlardan bir kare. ❤️

Ben steemit platformunda yazmaya 2017 yılında başladım. Burada yazarken birçok güzel arkadaşım oldu. Güzel arkadaşlarımdan bir tanesi de @uzercanan dır. Canan arkadaşımı yaklaşık 5 yıldır tanıyorum. İsm gibi platformun en cana yakın, en güzel kalpli insanlarından birisidir. Candır o.🤗 ilk tanıştığımdan Bu yana her zaman yanımda olan beni hiç yalnız bırakmayan platformunun bana kazandırdığı bir hazinedir diyebilirim.

Canan'la gerçek hayatta ilk buluşmamız, benim Bursa'ya sınav için gittiğim gün olmuştu. Sınava gitmeden önce kendisini arayıp Bursa'ya geleceğimi ve sınava gireceğimi kendisini de görmeyi çok istediğini söyledim. O da Beni görmeyi çok istiyordu ve sürekli Bursa'ya davet ediyordu. Bu Bizim görüşmemiz için güzel bir fırsat oldu. Ben sınavdan çıktıktan sonra Bursa'da belli bir yerde buluştuk. Onu ilk gördüğümde sanki 40 yıl tanıyormuş gibi hiç yabancılık çekmedim. Çünkü kendisiyle postlarımızdaki yorumlaşmalamızdan o sıcaklığı almıştık. Sanki uzun süre görüşmemiş iki dost gibi kaynaştık ve muhabbet ettik.

Bursa'ya gidiş amacımın bir sebebi de kızımın nişan töreni için bazı alışverişler yapmam gerekiyordu. Canan bana bu alışverişlerde çok yardımcı oldu. Bazı ürünleri seçmem de bana destek oldu. Çok güzel bir kız kardeş gibi benimle ilgilendi. Onunla birlikte Bursa'nın en güzel yerinde İskender yedik. Bursa aynı zamanda iskenderi ile de ünlüdür. Beni Bursa'nın en köklü tarihi yerlerinden olan ulu camiye kahve içmeye götürdü. Orada közde pişmiş kahve içtik. Canım arkadaşım beni çok güzel misafir etti. Ona bu güzel misafirperverliği için minnettarım. Hatta o günü steemitte paylaşmıştım. Ama şu an paylaşımımı bulamıyorum bulunca buraya linkini bırakacağım. Orada bu anlara ilişkin resimlerde vardı.

IMG20190629173557.jpg

Sevgili arkadaşım Canan ve bana kazandırdığı 3 tatlı arkadaşımla birlikte denize girdikten sonra oturup kahve içtiğimiz kumsaldaki mekan.

IMG20190629172601.jpg

aradan uzun bir zaman geçtikten sonra sevgili arkadaşım ısrarlı davetlerimden sonra bulunduğu yerde samimi olarak görüştü üç kız arkadaşı ile birlikte Erdek e tatile geldiler. O zamanlar orada yaşıyordum. Orası da küçük şirin bir tatil kasabasıdır. 4 arkadaş Erdek'te yerlerini ayarladıktan sonra güzel bir gün planı yaptık. Onların bulunduğu otele yakın bir kumsalda hep birlikte denize girdik ve eğlendik. Denize girdiğimiz yerde çok güzel bir sahil kafesi vardı.bu güzel kafede kahvelerimizi içip keyifli anlar geçirdik. Kızların hepsi çok iyi ve çok samimiydi. Hep seni tanıdığım için çok mutlu oldum.

IMG20190629172314.jpg

IMG20190628222341.jpg

Gündüz denize girip eğlendikten sonra akşam yürüyüş yapıp çay kahve içtiğimiz ve keyifli anlar geçirdiğimiz çay bahçesi

Akşam Erdek sahillerine gezip yine bir mekanda çayımızı içerek güzel muhabbetler ettik. O gün gerçekten çok güzeldi. Canancığımla hasret giderdik, hem de 3 yeni güzel insanla tanışmış oldum. O gün çok güzel anılar biriktirdik.

Steemitin bana kazandırdığı en güzel dostlardan biri olan @uzercanan arkadaşıma buradan sevgilerimi gönderiyorum. İyi ki varsın kuzum, seni çok seviyorum. 🤗❤️
Bu güzel yarışmaya başta yazımın baş kahramanı @uzercanan olmak üzere @arzum @melanur ve yazımı okuyan herkesi davet ediyorum.

Yazımı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Sevgi ile kalın❤️🇹🇷🙏

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 2 years ago 

Bienvenida a Steem Venezuela, gracias por compartir con nosotros su hermosa experiencia y compartir en la vida real... ¡Qué bueno! Es grandioso disfrutar de personas encantadoras en la vida...

#club100

Gracias también por tu bonito comentario. trajo mas gente linda y estoy muy feliz 🇹🇷🤗

 2 years ago 

Hello friend, it's good to see that you have made a strong bond with a friend of Steemit, that you have traveled to her place and shared with her, she could also help you do important things like buy things for your daughter's commitment, that is adorable a good friend would do that. Greetings and blessings to you.

It is a great feeling to be able to make and maintain real friendships here. I hope you have such good friendships too. thank you for your nice comment 🙏😍

Steemit platformunda tanışıp dostluğunuzun bu düzeye gelmesi herkese nasip olmayacak bir durum.
İkinizin kalbinin güzelliği sizi bir araya getirmiş.
Dostluğunuz daim olsun 😊
Davetin için de ayrıca teşekkür ederim.

Çok teşekkür ederim canım inşallah seninle de bir gün görüşmeyi çok isterim. Ne derler dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuşur 🤗☺️

Aynen canım kesinlikle öyle ☺️

Canım benim ne güzel anlatmışsın arkadaşlığımız. İkimizde çok şanslıyız ne.mutlu ki seni tanımışım 🥰

Ben de Can m iyiki varsın 🙏🤗❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58400.82
ETH 2567.08
USDT 1.00
SBD 2.38