Najprzyjemniejsza opcja zarabiania - lekko, łatwo, szybko, zdrowosteemCreated with Sketch.

in Actifit4 years ago

Niedziela - człowiek przed rodzinnym obiadem chciał się ruszyć. Włączyłem aplikację, dokończyłem rozdział "Czterech ścian i dachu", potem poprzeglądałem nowości socjalmedia i przyszedł sygnał dzyn-dzyn-dzyn.

Miałem 10 minut na dotarcie do pierogarni. Łatwizna. Wystarczy wsiąść na rower. Pierwszy kurs miałem do wysokiego, dość nowego punktowca na Rzeczpospolitej 4. Niestety tamtejsze 17 piętro nie oznacza pięknych widoków z okna na klatce bo na klatce ich po prostu nie ma.

Tuż przed dostarczeniem jedzenia już (!) byłem w drodze po drugie zamówienie. To dlatego, że zauważyłem w aplikacji, że to zadanie będzie bardzo krótkie. Rzeczywiście. Kurs z jednego końca ulicy Krynickiej na drugi. W sumie jedno skrzyżowanie.

Stamtąd ruszyłem do domu, ale "północną" trasą. Jest znacznie spokojniejsza od jazdy ulicą Kołobrzeską. Jedzie się przed lokalne uliczki Przymorza Małego, takie jakby chociaż ul. Fromborska ze zdjęcia.


Te domy ze zdjęcia mają ciekawe ogródki przydomowe. Sama dzielnica jest przyjazna i dobrze skomunikowana. Jedyne czego brakuje to ogólnodostępnego parku. No, ale coś za coś - chyba też bym wolał przydomowy ogród.

Gdy stałem na światłach na Bora-Komorowskiego to przyszło jednak kolejne zadanie. Musiałem zawrócić i znowu jechać na Krynicką (będzie to widać to na załączonej mapce).



Stamtąd miałem dość daleki kurs na Strzyżę. Jechałem nową drogą rowerową. Celem była dzielnica przedwojennych policjantów i wojskowych.

Klient okazał się jednak klientką, w dodatku uśmiechniętą i wychylającą się z okna na parterze. Dzięki temu dało się ominąć domofony.

To był koniec dzisiejszej pracy. Powrót stamtąd do domu to jakieś 2 km przyjemnej drogi.


Mijałem autobus "Za tramwaj". Widocznie coś robią we Wrzeszczu.

Zarobiłem w tą godzinę 30 złotych na rękę (40,2 zł brutto). Ładny wynik bo to była tylko godzina pracy. To wszystko dzięki wprowadzonym tydzień temu nowym stawką za jazdę w gorących godzinach. Dzisiaj to ładnie i przyjemnie wykorzystałem. O drugiej stronie tych nowych stawek przeczytacie w poprzednim wpisie z czwartku - tam nie było tak kolorowo.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


4107
Cycling

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64140.77
ETH 3133.36
USDT 1.00
SBD 4.15