Bardzo szybkosteemCreated with Sketch.

in Actifit4 years ago

Bardzo szybko

To była bardzo szybka akcja. Niedzielny obiad i odpoczynek po nim. Kanapa. Czytam tamże grupę kurierską i tam widzę, że jest jakieś opóźnienie na Przymorzu. Sprawdziłem w aplikacji i status rzeczywiście nie był spokojny ale normalny. Szybka decyzja - włączam się do pracy. Jest szansa na zlecenie prosto z domu.

Po pięciu minutach tak się stało.

Jechałem tą trasą. Pierwsze zlecenie do nowego budownictwa a drugie do falowca. Tego najdłuższego budynku w Polsce. Na X piętro wdrapałem się po schodach bo przy windzie były kolejki. Wpadł też napiwek - "bo Wy tak w niedzielę ciężko pracujecie". No tu Pani dzisiaj nie trafiła bo to była 30 i ostatnia minuta mojej dzisiejszej pracy.

Takie miałem widoki z falowca. Widać dwa oblicza Przymorza. Lata 70 oraz jeszcze gorące wysokościowce.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


2887
Cycling

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.38
ETH 2645.15
USDT 1.00
SBD 2.76