Krótko i przyjemnie

in Actifit4 years ago

O jak dobrze po kilku godzinach przed komputerem wyrwać się na rower. W dodatku w czasie krótkiej przejażdżki co nie co zarobić.

Zrobiłem kółko po Przymorzu. W tym czasie dowiozłem jedzenie czterem klientom.

Wiało dość mocno. Gdybym jeździł trzy razy dłużej to by było ciężko.

Co ciekawego? Spotkałem kuriera, który był u nas w roli wysłańca-ratownika że Śródmieścia. Przejechałem przez dwie zamykające się bramy. Było trochę jak w filmie sensacyjnym. No i żartowałem sobie w pizzerii, w której mieli problem z wydrukowaniem paragonu (biorę na siebie, kurier zgubił).

Pierwsze zlecenie było podwójne. Wręcz bliźniacze. Musiałem uważać by nie pomylić paczek.

I tyle. Życzę sobie by normalna praca wróciła. Wówczas będę mógł sobie tak przyjemnie dorabiać.

1004
Cycling

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86