My Actifit Report Card: May 19 2022steemCreated with Sketch.

in Actifit2 years ago

Dnes jsem byl na služební cestě, takže pohybu opravdu málo.
Proseděl jsem sedm hodin za volantem, cesta byla dlouhá, lemovaná lány řepky, kterou nemám moc rád. Však víte, degradace zemědělské půdy, kontroverzní přimíchávaní biosložek do paliv, atd.
V duchu jsem přemýšlel, jak by se k řepce stavěly moje včely, které v tuto dobu nosí řepkovou sladinu málem po kýblech a vím, že bych se dozvěděl i par zajímavostí.
Řepka je nejvýznamnější středoevropská nektarodárná rostlina, řepkový med je překvapivě vysoce kvalitní, srovnatelný třeba s lipovým. Studie dokonce prokázaly jeho protirakovinné účinky.
Pokud si koupíte jarní květový med, tak velice pravděpodobně bude obsahovat právě řepku, pokud to nebude med např. z CHKO, ale málo který včelař to uvádí na etiketě.
Takže, za moje včely, řepka je celkem fajn, jen člověk to s ní nějak neumí.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


0
Daily Activity

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44