Creative Travel Coffee | Medieval Tallinn 🇪🇪

in SaturdayMemories3 years ago

Кавовий привіт, дорогі каволюби! На моєму стартфоні вже субота, а спати ще не хочеться, тож якраз є час взяти участь у конкурсі Creative Travel Coffee by @olga.maslievich

☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕ ☕

Я розповім про свою середньовічну талліннську каву в ресторані Olde Hansa, який знаходиться за адресою: Vana turg 1, 10146 Tallinn, Естонія. А побувала там я 1 травня 2019 року.

20190501_182256-01.jpeg
Кава зі збитими вершками й шоколадною цукеркою та трояндовий пудинг — все за середньовічними рецептами

Загугливши Olde Hansa, одразу потрапляємо на купу інформації (Google Business і Wikipedia в тому числі). Також одним із перших висвічується сайт ресторану: https://www.oldehansa.ee/ (скріншот з якого я вставила праворуч). Я дізналася про цей ресторан із якогось туристичного блогу про Естонію, коли шукала must visit місця у Таллінні. Може, то навіть була програма "Орел і решка", вже не пам'ятаю. До речі, тепер всім рекомендую цей заклад як родзинку Таллінна. "Всім" — це аж одній людині і тепер ось вам😁 Ну, просто не так багато друзів чомусь питали про Таллінн🙃

20190501_182119-01.jpeg
На цьому селфі видно частину назви закладу

Отже, ви вже зрозуміли, що це ресторан саме Medieval стилю: тут готують за рецептами 700-річної давності! А назва Olde Hansa перекладається як "Стара Унія".

Як саме називалась кава і скільки точно коштувала, я вже не пам'ятаю. Мабуть 5-6 євро. І у меню на сайті не можу знайти. А от трояндовий пудинг у меню я знайшла, його ціна 6,40 євро:
Screenshot_20210403-011100_Chrome.jpg
Скрін із сайту https://www.oldehansa.ee/

Посуд в закладі переважно керамічний, прибори металево-дерев'яні. Весь персонал носиль одяг відповідного стилю, і навіть намагається спілкуватися з відвідувачами в дусі Середньовіччя😉 Наприклад, коли я спитала, де можна підзарядити телефон, офіціантка сказала щось типу: "What a Devil's thing you brought, we don't know what is it". Ну, але усміхнулася, і показала рукою на розетку😀

В залі досить темно — ресторан освічується лише свічками. Наприклад, фото на превью я навіть висвітлювала, щоб було чіткіше видно каву і десерт). А ось так приблизно у закладі без висвітлення фотографій:
20190501_183804_exported_5270_1617308591585.jpg
Фото моє: лампова атмосфера в Olde Hansa

Але найкрутіша фішка закладу, як на мене — це жива музика! На балкончику під стелею сидить цілий мініоркестр із сопілочками, скрипкою, іншими різними невідомими мені інструментами. Бачили перші кілька секунд реклами пива "Львівське 1715"?😃 То десь таку музику і грають.

Атмотферно, колоритно, цікаво! Моя оцінка: 5⭐⭐⭐⭐⭐/5.


І на завершення...
20190501_191146-01.jpeg
...я і Таллінн, старе місто

Sort:  

Вы так вкусно рассказывали что захотелось кофе с пудингом.

А мені просто в Таллінн)))
Дякую

Ой, красота!!!! Я тоже когда-то была в Таллине... Только один день - проездом. А что можно увидеть за это короткое время?!)))

Я теж 1 день, без ночівлі навіть:) Того хочу повторити)))

Мы ходили тургруппой везде... Шаг влево, шаг вправо карался)))

А, я одразу від них пішла) сказала, що в мене своя програма, і рада, що так зробила)))

Молодец! Только в те времена мы должны были подчиняться правилам!)))

Дякую, Юлю. Я щаслива що знайшла серед нас кавового гурмана і естета :) Насолоджуюсь читанням, відчуваю атмосферу середньовіччя!
Шалено люблю старовину в сучасних кафешках!
"What a Devil's thing you brought, we don't know what is it" - потрясно !!!

Рада, що Вам сподобалось, Ольго, і дяки. Може, комусь після карантину знадобиться точка — захоче в Таллінн))

Офигеть как классно). А у меня скромные посиделки были с мамой в Львовской кафешке)))

О, біжу читати!)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43