Movie Activity Competition / Steem Activity Club / @ylmzayan

in SteemActivityClub3 years ago

Merhabalar. Çok aktif bir insan olmadığım için #steemactivitiyclub 'ta pek bir şey paylaşamıyorum. 😊 Hatta bu ilk paylaşımım. Bu vesileyle @habercitr kardeşimden özür dilerim. Bundan sonra daha sık paylaşım yapmaya çalışacağım.

Film - dizi yarışması çok iyi olmuş gerçekten. Paylaşacak bir şey bulamayanlar için kurtarıcı olmuş. Dizi ve film izlemeyi sevmeyen çok yoktur sanırım. İzlemek kolay fakat bunları derlemek, yazıya dökmek biraz çaba ve emek istiyor.

Bende madem yarışma var film izleyeyim akşam dedim. Fakat iş yerindeki hesap eve uymuyor 😊 Eşim, kız kardeşiyle alışveriş'e gideceklerini ve benim onları götürmemi istedi. Bende fırsat bu fırsat diyerek avm'deki sinemadan filmlere baktım. İzlemek istediğim ''dune'' filmini görünce, fırsatı kaçırmayıp bilet aldım. Yarışma için hiç bir masraftan kaçmadım gördüğünüz gibi. 😊

msg311370886-10675.jpg

Hafta içi olması nedeniyle çok kalabalık değildi. Hatta sanırım bu yüzden indirim vardı. 20TL ödedim bilet için. Hafta sonu muhtemelen daha pahalıdır biletler.

msg311370886-10674.jpg

Filmin başlama saatinden biraz erken gittiğim için kimse yoktu salonda. Koltuğumu seçerken tam ortadan almıştım bileti. Yerime oturup filmin başlamasını bekledim.

msg311370886-10670.jpg

Bilim kurgu, en sevdiğim türlerdendir. Bilim kurgu kitapları arasında, üst sıralarda yer alan dune serisini de okumak istiyorum. Kitaplar ve filmler aynı şeyi anlatsa da, alınan tat farklı oluyor. Aslında önce kitabı okuyup, sonra filmi izlemek daha doğru ama bu seferlik böyle olsun.

msg311370886-10668.jpg

Film günümüzden on binlerce yıl sonrasında geçiyor. İnsanlık, dünya dışındaki binlerce gezegene yayılmış ve gezegenleri farklı farklı hanedanlar yönetiyor. Bu gezegenlerin tamamı imparatora bağlı. Fakat bu imparatoru endişelendiren bir hanedan vardır ; Atredies hanedanlığı. Çünkü bu hanedanlık askeri olarak çok güçlenmiştir ve imparator bu hanedanlığın ileride kendisine isyan ederek tahta çıkmasından korkar. Bir komplo düzenleyerek, bu hanedanlığı ortadan kaldırmak ister. İmparator, Atredies hanedanını çöl gezegeni olan arakis gezegenine, yıldızlar arası seyahat için çok değerli olan ''baharat'' adı verilen madeni çıkarmak ve gezegene hükmetmek için görevlendirir. Fakat gezenin eski hükümdarı ve imparator, Atredies hanedanını ortadan kaldırmak için anlaşmıştır.

Filmin merkezinde Atredies handanı dükü Leto Atredies'in oğlu Paul Atredies yer alıyor. Onun başından geçenleri izliyoruz film boyunca. Dune evreni çok geniş olduğu için devam filmleri de çekilecek. Bu filmde genel olarak dune evrenini ve karakteleri tanıyoruz. Film görsellik olarak çok güzeldi. Benim gibi dune evrenini merak edenler için karakterlerin ve o evrenin görsel olarak aktarımı çok tatmin ediciydi. Ama genel olarak baktığımızda film herkesin sevebileceği, aynı hazzı alabileceği bir film değil. Bilim kurgu ve fantastik filmlerden hoşlanıyorsanız kesinlikle izlemelisiniz. Bence tarz olarak star wars filmlerine benzetebiliriz. Star wars filmlerini sevdiyseniz, bu filmi de seversiniz.

Madem Star Wars konusu açıldı, onunla bitirelim;

may the force be with you

Güç, sizinle olsun.

msg311370886-10671.jpg

@mlkayan @ylcn @erkocaaslansahin

Sort:  

Sahane 👍 basarilar kardesim

Eyvallah abi. Bilet parasını çıkarıcaz inşallah 🤣

😂😂

 3 years ago 

Uzun zamandır film izlemiyorum. Ama bu filmi çok duymaya başladım. Katılım için teşekkürler. Daha sık Gönderilerinizi bekliyoruz 🙏👍👍

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.83
ETH 2464.61
USDT 1.00
SBD 2.43