Steemit Platformundaki Hedeflerim /Steem Türkiye @tugcenindolabi

in SteemActivityClub3 years ago (edited)

Herkese merhaba!

  • Steemit’e katıldığımda ilk başta çok fazla bilgi sahibi değildim bu yüzden böyle güzel bir ilerleme katedeceğimi bilmiyordum. Yani ilk başta hedefim beni ileriye götürecek kadar değildi belkide.. Ama buradaki desteği hissetmek, buradaki arkadaş ortamının bana kattıkları sayesinden artık hedefim işi baya baya ileriye götürmek. İlk başta 500 sp derken şimdi sınırlarımı kaldırdım artık, ne kadar ilerleyebilirsem o kadar ilerlemeye hazırım.

3C20B1D6-AA58-45C6-B47A-338D02788CA2.jpeg

  • Steemit platformunun gelişmesi için yaptığım şeyler var. Örneğin oy alarak kazandığım steemleri steem power yaparak bulunduğum topluluklara destek olup hep birlikte ilerlemenin daha iyi olacağını düşünüyorum. Kurulan gruplarda birbirimize oy vererek, yorum yaparak beraber olduğumuzu hissetmeye çalışıyoruz. Belki şimdilik oylarımızın değeri çok fazla değil ama birlikte olduğumuzu hissetmek bile bence çok güzel.

6D31BCB9-04BB-4521-8580-1B02824CEFFB.jpeg

  • Steemit’i teknoloji olarak gerçekten beğeniyorum ve güvenilir buluyorum.
    Sadece küratörler bizi görse, biraz daha onların farkındalıklarına girsek, onların destekleriyle hem bulunduğumuz topluluk yükselecek hemde bizler yükseleceğiz, ve büyümeye daha hevesli olacağız.
    Özellikle Türk toplumunda bizlere yardımları dokunan bir çok arkadaş var. Onlara ayrıca çok teşekkür ediyorum. Steemit’te uzun yıllar bulunmak istiyorum. Gerçekten kısa sürede hayatımızın tam ortasına girdi bu platform. Sanırım baya alıştık. Benim söyleyeceklerim bu kadar. Okuduğunuz için teşekkür ederim..

Sizleri de bu yarışmadan görmekten mutluluk duyarım @uzercanan @mesafe

Sort:  

Emeginize saglik...güzel bir yazi olmus🙏

Teşekkür ederim ☺️

 3 years ago (edited)

Çok daha iyi yerde olacağız insallah

İnşallah

Hedeflerin çok güzel. Hepimiz bu şekilde aynı hedeflerle ilerlersek herşey güzel olacak inşallah 🙏

Hep birlikte güzel olacak inşallah ☺️

Gerçekten kısa sürede hayatımızın tam ortasına girdi bu platform

Bende ki durumda aynen böyle diğer sosyal platformlarda eskisi kadar ilgilenmiyorum.
Davetin için çok teşekkür ederim 🤗

Rica ederim 🙏🏻 Aynen yeni sosyal platformumuz burası artık

 3 years ago 

Öncelikli hedefiniz 500 olması bizler içinde çok güzel bir durum, ve bunu daha ileriye taşıyacağınızı duymak daha da güzel. Topluluk bilincinde olduğunuz için teşekkür ediyorum. Bu platformda her zaman için topluluk olarak iyi yerlere geleceğimizden hiç süphem yok. Destek konusuna gelecek olursak, dileğimiz herzaman küratörlerden güzel oylar almak ve bunu kendi hesaplarımızın gelişimi için kullanmak gerçek güzel olacak, ama destek gelmese bile sabırla ve azimle devam edersek, emin olun ilerleyen zamanalarda küratörlere ihtiyacımız kalmayacaktır.

Çok güzel bir yazı olmuş ve yarışmayı haber verdiğin için teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57797.87
ETH 3067.72
USDT 1.00
SBD 2.29