Steem Aktivite kulübü - Yöresel yemek yarışması

in SteemActivityClub3 years ago (edited)

a4730a2c-4d68-4fd1-84f4-1fd4da3d1d42.jpg

Would it ever be possible to be from Izmir and enter the competition without making izmir meatballs? Of course it wouldn't. I took my mince from the freezer and prepared my other ingredients as it melted. I put the dry bread through the robot. I grated the onion, put the spices and the egg on the counter. It was hot and my mincemeat was low, so my mince melted quickly. It made it easier for me, and I got to work. By the way, it was a pleasure to prepare a meal today without asking the question of what to cook:)

İzmir li olup da yarışmaya İzmir köfte yapmadan katılmak olur muydu hiç? Tabiki de olmazdı . Buzluktan kıymamı çıkardım ve erirken diğer malzemelerimi hazırladım. Kuru ekmekleri robottan geçirdim. Soğanı rendeledim, baharatları ve yumurtayı tezgahın üzerine koydum. Hava sıcaktı ve kıymam da azdı, bu sebeple kıymam çabucak eridi. Bu durum bana kolaylık sağladı ve hemen işe koyuldum. Bu arada bugün ne pişirsem sorusunu sormadan bir yemek hazırlamak keyif vericiydi:)

8b648152-3d2a-457d-84de-24133fccd659.jpg

Ingredients
mince
onion
egg
pepper
salt
bread in-bread

malzemeler
kıyma
soğan
yumurta
karabiber
kimyon
tuz
ekmek içi

f6d9e84f-6396-4ce1-8eba-62cfa86ee16b.jpg

After Kneading and shaping the meatballs, I lifted them into the fridge until the potatoes were ready. Rested meatballs taste better and cook before they fall apart. I chopped the potatoes and fried them lightly in the pan. After the potato, I took the meatballs out of the fridge and fried them the same way. There's no need to cook too much, as it will be cooked in the oven.
I put potatoes and meatballs in my debt.

köfteyi yoğurup şekil verdikten sonra patatesler hazır oluncaya kadar buz dolabına kaldırdım. Dinlenmiş köfte daha lezzetli oluyor ve dağılmadan pişiyor. Patatesleri doğrayıp tavada hafif kızarttım. Patatesin ardından köfteyi dolaptan çıkarıp yine aynı şekilde kızarttım. Fırında pişeceği için çok pişirmeye gerek yok.
Patates ve köfteyi borcama dizdim.

27ecc445-457d-4275-aec8-184cba9b7c53.jpg

efb24e70-515d-42d0-912e-a032564a0448.jpg

9b4fcce3-4260-42d3-8bd8-fffbd9768034.jpg

1e9a3629-ab1b-4874-a53a-60501c5b138f.jpg

I put tomatoes, peppers, garlic and onions on my debt. I think garlic suits all meals. I think about it from a health point of view and I never miss it in my kitchen.
I made gravy sauce in a small bowl. I spilled the sauce I made on my debt. Finally, I baked my debt. You can put too much water on request.
I made rice and salad with it. I had homemade buttermilk from yesterday, and I put it on my table.

Borcamın üzerine domates,biber,sarımsak ve soğan koydum. Sarımsak bütün yemeklere yakışıyor bence . Sağlık açısından da düşünüp mutfağımdan hiç eksik etmiyorum.
Küçük bir kasede salçalı sos hazırladım. Hazırladığım sosu borcamın üzerine döktüm. Son olarak borcamı fırında pişirdim. İsteğe göre suyu fazla koyabilirsiniz.
Yanına pilav ve salata hazırladım . Dünden kalan ayranı ev yapımı ayranım vardı soframa onuda koydum.

ca8fb1a7-c92f-41f9-9a42-2d2dec4d1b5a.jpg

@ispin, @bircan ,@gulfuren , @baycan,@bubbling, @uzercanan, @biaa, @rumeysaozer Activity clup yöresel yemek yarışmasına katılmak istemez misiniz?

Sort:  
 3 years ago 

Ellerinize sağlık

Teşekkür edeim

Ellerinize saglik...çok lezetli duruyor.

Evet gerçekten çok. Lezzetli oldu

Eline sağlık, çok güzel görünüyor:)

Teşekkür ederim

 3 years ago 

Selam. Öncelikle elinize sağlık, yöresel yemekler her zaman güzeldir :)

Katılım gösterdiğiniz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla ..

Sizde selam. Yorum için teşekkür ederim.

harika bir yemek olmuş eline sağlık mesafe

 3 years ago 

Bir zamanlar İzmir köfte çok yapardım. Hatırlattığın için teşekkür ediyorum 🙏🏻Ellerine sağlık 🥰

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 63260.19
ETH 3025.69
USDT 1.00
SBD 2.50