A Picture Activity Makeing with Your Family

in SteemActivityClub3 years ago

After finishing the housework today, we decided to do activities with my little boy Emirhan.

Bugün ev işlerini bitirdikten sonra küçük oğlum Emirhan ile aktivite yapmaya karar verdik.

IMG_20210501_183245~2.jpg

Emirhan went to a ceramics course for a year. He likes to make more game figures. Our biggest dream was a house with a garden, so he made a house with a ceramic garden. I'd like to share with you what Emirhan has done.

Emirhan bir sene seramik kursuna gitti. Daha çok oyun figürleri yapmayı seviyor. En büyük hayalimiz bahçeli bir ev olduğu için seramikten bahçeli bir ev yapmıştı. Emirhan'ın yaptıklarını da sizlerle paylaşmak istiyorum.

IMG_20210501_182042.jpg

IMG_20210501_182033.jpg

We bought ceramic rugs and started making them together at home. These are the materials we use.
*Ceramic tile
*Ceramic forming tools
*Sponge
*Water

Seramik kili alıp evde birlikte yapmaya başladık. Bunlar kullandığımız malzemeler.
*Seramik kili
*Seramik şekillendirme aletleri
*Sünger
*Su

IMG_20210501_182501~2.jpg

IMG_20210501_182956~2.jpg

In order to shape the kile, it is necessary to soften it thoroughly with water. Our hands are really bad at first, but when we wash them, they clean up. It's a great exercise for fingers.

Kile şekil verebilmek için su ile iyice yumuşatmak gerekiyor. Ellerimiz ilk başta çok kötü oluyor ama yıkanınca temizleniyor. Parmaklar için çok güzel bir egzersiz.

IMG_20210501_182512.jpg

We decided to make a keychain. We also used the energy of numbers. Emirhan bird, I made the shape of the heart with molds.

Biz anahtarlık yapmaya karar verdik. Sayıların enerjisini de kullandık. Emirhan kuş, ben ise kalp şeklini kalıplar ile yaptık.

IMG_20210501_183627.jpg

IMG_20210501_183514.jpg

The sponge we made fixed the roughness on the rug.

Islattığımız sünger ile kilin üzerindeki pürüzleri düzelttik.

IMG_20210501_183620~2.jpg

We've increased our numbers above the shapes.We drilled a hole to put a keychain on.

Sayılarımızı da şekillerin üzerine çıkarttık. Anahtarlık takmak için delik açtık.

IMG_20210501_183854~2.jpg

IMG_20210501_185302.jpg

Now our keys are complete. We will wait for it to dry one day. After it dries, we will paint it and attach the keychain materials.

During this activity we had very nice conversations with Emirhan. When we make time for children, communication is strengthened by the activities they will love and the children feel valued.

Artık anahtarlarımız tamamlandı. Bir gün kuruması için bekleyeceğiz. Kuruduktan sonra boyayıp anahtarlık malzemelerini takip kullanmaya başlayacağız.

Bu aktivite sırasında Emirhan ile çok güzel sohbetlerimiz oldu. Çocuklara vakit ayırdığımız zaman, onların seveceği etkinlikler ile hem iletişim daha güçleniyor, hemde çocuklar kendilerini değerli hissediyorlar.

IMG_20210501_195901.jpg

IMG_20210501_190612.jpg

Sort:  

Çok güzel bir aktivite olmuş. Mucizeler sizinle.olsun ☺️

 3 years ago (edited)

Daha da kaliteli zaman geçirebilmemiz için neler mümkün? Hepimizin hayatının mucizeler ile dolmasını niyet ediyorumTeşekkür ediyorum

 3 years ago 

Muhteşem bir aktivite olmuş🙏emeğinize sağlık. Bu tarz Aktivitelerin devamını bekliyorum 🙏🙏

 3 years ago 

Beğenmenize sevindim. Teşekkür ediyorum :)

Sayılar ah :) bedia hanımı az okumadım bir ara baya takmıştım:) 5-2-0 manidardır 🙈
Ellerinize sağlık ben çok beğendim 👍

 3 years ago 

Bende sayıları onların sayesinde öğrendim :) Beğenmenize sevindim. Teşekkür ediyorum :)

Çok güzel bir aktıvite olmuş. Fotoğraflardan ne kadar çok egkendiginiz belli oluyor. Bu arada ev çok tatlı olmuş en çok onu sevdim

 3 years ago 

Havada güzeldi. Hepimiz balkonu çok seviyoruz. Gerçekten eğlendik. Teşekkür ediyorum :)

Maşallah ana oğul ne güzel işler çıkartmışsınız. Eminim bu aktiviteyi yaparken çok keyif almışsınızdır. İşte kaliteli zaman geçirmek diye ben buna derim. Harikasınız ellerinize sağlık 🤗😍

 3 years ago 

Yorumun için teşekkür ediyorum. Çok çabuk büyüyorlar. Her anın tadını çıkartmak gerekiyor. Yorumun için teşekkür ediyorum 🙏🏻🌺

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57642.15
ETH 2578.06
USDT 1.00
SBD 2.49