Steem Activity Club Contest, Yeni Dünyam: Steemit ve Deneyimlerim

in SteemActivityClub3 years ago (edited)

Herkese Merhaba!

Ben Aslıhan, İzmir'de doğup büyüyen bu sebepledir ki yurtdışında yaşama deneyimi olup İzmir'den vazgeçemeyen tekrar geri dönüp burada bir aile ve iş kuran, köpeği Bubble'a aşık birisi. Bugün sizlere Steemit dünyasına girişimi ve hayatıma olan etkilerinden bahsetmek istiyorum. İlk başta okuduğunuzda bu cümlem belki çok iddialı gelecek ama bu platformda uzun süredir olanlar ne demek istediğimi çok iyi anlayacaktır. Önce nasıl geldim oradan başlayalım 😊

Çok sevdiğim bir arkadaşımın annesi aracılığı ile Steemit dünyasına adım atma kararı aldım ve beni Telegram Türk topluluğuna davet etti. Buradan sonrası benim için o kadar güzel bir deneyim ki yazarken bile içimde bu güzel duyguları hissediyorum. Sebebine gelirsek, o kadar güzel ve yardım sever insanlarla tanıştım ki!


source

Üye olmaya karar verdiğimde site üzerinde üye olma kısmında bir problem vardı, şu an çözüldü mü bilmiyorum fakat biz Türk topluluğu olarak çözümünü bulduk 😊 Bu sorunu gruptan ilettiğimde o kadar hızlı ve güzel geri dönüşler aldım ki size anlatamam. Beni hiç tanımayan adını bile bilmediğim kişiler öyle güzel destek oldu ki ne kadar teşekkür etsem az. Maalesef dünya olarak çok zor zamanlardan geçiyoruz, toplum olarak hiç tanımadığımız kişilere güvenmek özellikle de bir kadın olarak çok zor. Tabii ki başta hiç bilmediğim bir grupta hiç tanımadığım kişilere güvenmek benim için de kolay olmadı. Zamanla sorulan sorulara verilen neredeyse 7/24 cevaplar, yaşanılan bir sorunda direkt çözüm için yardım eli uzatılması, özellikle yeni üyeleri motive etmek adına verilen destekler, aramızda ağabey/abla kardeş, arkadaşlık ilişkisi kurmak daha sayamayacağım kadar olumlu umutlu hissettiren güzel duygular içerisindeyim.

Eğer bu konuda hırslı, istekli ve motive biriyseniz eminim ki her şeyi bir anda öğrenmek isteyeceksiniz ama bunun mümkün olmadığını her gün bu platformda öğrenilecek yeni bir şey olduğunu fark edeceksiniz. Üye bir arkadaşım Steemit sürprizlerle doludur demişti, gerçekten de her geçen gün bir sürprizle karşılaştığımı söyleyebilirim.


source

Bu topluluğumuz haricinde bir de Bayanlar olarak bir grubumuz var. Bizler farklı sektörlerde çalışan, farklı illerde/ülkelerde yaşayan, farklı yaşlarda olan kişiler olarak aynı amaç uğruna buradayız ve burada birbirimize her anlamda destek olmaya çalışıyoruz Steemit içinde ve dışında. Örnek olarak çok kısa duygusal bir yere değinmek isterim ki bugün grupta paylaşmış olduğum özel hayatıma dair bir konuda bu platformda tanıştığım bir arkadaşımdan çok büyük bir manevi destek gördüm. Çok minnettar hissediyorum. 🙏🏻


source

Benim içeriklerimin arkasında yardımcı gizli bir kahramanım var aslında; kardeşim 😍 bu platformu birlikte kullanıyoruz, her gün sabah aramızda konuşarak bugün ne üretebiliriz, ne öğretebiliriz ve ne öğrenebiliriz diye düşünüyoruz. Bu üç soru hayatımızda her alanda bizi ileriye götürecek olan sorulardır, Steemit ailesine bize bu soruları sorma imkanı tanıdığı, üretmemizi, öğrenmemizi ve öğretmemizi sağladığı için teşekkür ediyoruz!

Birlikte daha güçlüyüz! Buradan bana destek olan, olmaya devam eden herkese bir kez daha teşekkürlerimi sunarım. Sizlerden de deneyimlerinizi bizlerle paylaşmanızı bekliyoruz. @biaa @gulfuren @bircan

Saygılar,
Aslı

Sort:  

Çok içten ve samimi bizimde duygularımıiza tercüman olmuşsun ellerine sağlık

 3 years ago 

Umarım hep birlikte daha güzel günler görürüz bu platformda tek olunca bir anlamı kalmıyor 😊

 3 years ago 

Çok naziksiniz. Teşekkür ediyorum. Hepimizin yolu kolaylık ve aydınlık olsun. Sizin gönlünüzün güzelliğine ikram edildi. 🙏🏻❤️Katkı olabildiysem şükürler olsun🙏🏻

 3 years ago 

Ben çok teşekkür ederim, sizin iyi niyetiniz güzel bakışınız sayesinde 🙏🏻 Yardımlarınızın kat kat karşılığı sizleri bulsun ❤️

 3 years ago 

Amin🙏🏻❤️

💯✅✔️☑️

 3 years ago 

🙏🏻🙏🏻🤩🤩

Ne güzel anlatmışsınız. Yolunuz hep iyi insanlara çıksın..

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim Canan Hanım güzel dilekleriniz için, hepimiz için umarım 🙏🏻🥰

 3 years ago 

Merhaba. -Girişiniz için teşekkür ederim.
Steemit dünyası sürprizlerle dolu bir kutu. Süprizlerin sizi ne zaman bulacağını tahmin edemezsiniz fakat o sizi bulur.
Platformun temelinde yatar deneyimler, hem insan deneylemedikçe nasıl ilerler?

Başarının yolu da başarısızlıklardan geçer. Her başarısızlık tecrübesi sizi bir sonraki başarı basamağına taşır. Steemitte buna dayanır, tecrübe ederek.

Bu süreçte azimli,sabırlı,bilgi odaklı,meraklı,birlikteliği seven bir Steemian olmanız güzel. Bize böyle Steemianlar lazım :)

Şimdiden başarılar dilerim.
Saygılarımla, @pygmalion34

 3 years ago 

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, yaptığımız yanlışlar hayattaki en büyük derslerimiz aslında. Steemitte de ufak hatalar yapa yapa daha iyisini yapmayı öğreniyoruz diyebilirim.

Böyle güzel bir yarışmaya vesile olduğunuz için teşekkür ederiz :)

Duygularınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. BU platformda her zaman destek olmaya devam edeceğiz ve öyle ayakta kalmaya devam edeceğiz.Hayatınız her anında umarım o 3 soruyu hep sorar ve güzel şeyler ortya çıkarırsınız. Umarım paylaşımlarınızı daha çok görme şansımız olur topluuğumuzda ::)kardeşinize de selamlar bol şans

 3 years ago 

Bu yorumu okuduğuma çok sevindim, yazımda da anlattığım gibi bu topluluk ve üyeleri çok değerli insanlar!
Bize olan desteklerinize çok teşekkürler! :)

 3 years ago 

Çok samimi ve çok içten bir paylaşım olmuş ..

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim, umarım buradaki yolculuğumuzda güzellikler katlanarak devam eder 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65885.06
ETH 3440.60
USDT 1.00
SBD 2.65