The smell of cake shop

in Blogger Bahasa4 years ago

Alhamdullillah.... today saya rasa bersyukur sangat sebab akhirnya dapat menjejaki kaki di kedai #bakery, haha 😂. Dah lama berhasrat nak singgah, jadi tergendala sebab musim PKPB ni je.....
.
Apa yang aku nak beritahu adalah.... AROMA masuk kedai aksesori bakery ni BEST GILER!! Macam tak nak balik je. Sedap giler weh bau kedai dia. Tak percaya? Nanti try masuk ambil bau sikit
.

WhatsApp Image 2020-06-02 at 11.03.28 PM.jpeg

.
Kedai ni sebenarnya baru buka... Mr Diy pun baru jer beroperasi.... syok giler! Terletak bersebelahan dengan kedai Eco RM2 jer... senang nak shopping. Cuma, tempat aku ni, takde pasaraya besar je
.
Sebelum pulang, aku memang sengaja ambil gambar kedai ni.... nak buat tatapan untuk para #blogger #steemit ini. Untuk makluman, kedai ni bukan tertumpu pada penjualan kek je tau, tetapi bahan-bahan serta peralatan bakery. (Nampak tadi ada cake display chiller, mungkin nanti nak letak kek birthday kot) So cadangan aku, kalau korang berhasrat untuk belajar buat baking #beginner, cari dulu kedai baking. Kalau takde, kena cari di setiap kedai lah. Alternatif lain, beli online 😏
.
Okeylah, ada sebab sebenarnya aku singgah kedai bakery petang tadi. Tunggu aku bereksperimen, dah selesai nanti aku buat blogging.
.
.
.
By,
batumelukut
.
.
.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59190.54
ETH 2521.17
USDT 1.00
SBD 2.53