You are viewing a single comment's thread from:RE: Cotinacraft: Dibujo de Kira, Death NoteView the full contextView the direct parentcarli24 (72)modModeradora🌷in Comunidad Latina • 2 years ago Hola!¡Me alegra que te haya gustado mi dibujo! ¡Gracias! ❤